Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmorgon med solsken

Godmorgon sötnosar :love:
Har sovit lite oroligt i natt, har drömt en hel del konstigt och vid
5 tiden i morse gick jag upp, då kunde jag inte sova längre :)
Så det blev en väldigt tidig morgon för min del, men det känns helt ok.
känner mig pigg och har redan hunnit med en hel del här nu på morgonen.
Det är ju freeeedag idag , och det känns härligt !!!
Solen kikar fram emellan molnen på himmlen, så jag hoppas att det
blir en härlig och fin dag idag :love:
******
I går blev det en soft dag, gjorde inte så jättemkt.
På fm blev det ju en roadtripp till Karlstad med Cissi.
Bebisen mådde bra i magen , och det var ju skönt att höra :)
När jag kom hem fixade jag lite här hemma, och på em gick jag hem till
Jerre en stund och kollade vad han & Lukke gjorde.
Stannade inte så länge , eftersom han & Lukke spelade ;)
Gick hem igen och började förbereda middagen ist, och när middagen
var färdig kom Jerre & Lukke och åt !!!
När vi hade ätit fixade Jerre lite med sin bil , och sen gick han och
Lukke hem till honom igen. Det blev en lugn kväll för min del,
jag broderade och kollade lite på tv.
Söta Bella kom förbi på en kvällskaffe, och det var jättemysigt
och trevligt som alltid :love:
Det var ett riktigt busväder på kvällen , det spöregnade och
blixtrade och dundrade. Faktiskt lite mysigt tyckte jag :)
******
Jag ska snart ta och sätta igång och städa här hemma, vill ju att det
ska se fint ut när det kommer gäster i morgon :)
Önskar alla mina kära läsare & vänner en toppen fin dag
med massor av fredagsmyssssss :love:
Ta vara på dagen & Njut av livet !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar