Baby Hello Kitty

♥ Lördag

Tjingeling alla mina söta läsare & vänner :love:
******
I går blev det en underbar fredag med massor av mys och
trevligt sällskap med nära och kära :love:
På morgonen åkte jag, Karro & Douglas till Ica och handlade.
Douglas gick runt på ICA och puttade på korgen, det såg så gulligt ut.
Han fick även för sig att kasta ur varorna från korgen , vilket han tyckte
var jätteroligt ...hihihi !! Älskade lille busungen :love:
När vi hade handlat färdigt skjutsade jag hem Karro & Douglas igen,
och jag åkte hem och började städa på övervåningen.
Lukke hjälpte till att städa i sitt rum :)
På em kom Jerre förbi , och jag gjorde i ordning Lasangette som jag, Jerre
& Lukke åt. Bella & Jerry tittade förbi en snabbis, dem hade varit ute i skogen
och sprungit och skulle hem och duscha, och sen skulle dem ut till Cesar
och äta. Dem frågade om jag ville med, men eftersom jag redan hade ätit
så bestämde vi att Bella skulle höra av sig när dem hade ätit färdigt ist:)
******
Mormor´s Älsklings kille
Världens bästa Karro
******
Strax innan kl 5 åkte jag, Jerre, Karro, och Douglas upp till Josey & MCkrillen.
Där blev vi bjudna på kaffe & jordgubbstårta .En underbart god och mumsig tårta,
och ett jättemysigt kvällsfika på ballkongen i solskenet blev det !!
Tack snälla Josey & MCkrillen !! :love:
******
******
Strax efter kl 6 åkte vi därifrån , för Josey & MCkrillen skulle till jobbet vid 7.
Skjutsade först hem Karro & Douglas och sen hem till huset.
Jerre gick hem och jag fixade iordning mig för att gå ut :)
******
******
******
Vid halv åtta tiden gick jag till Cesar och träffade mina goa´vänner Bella & Jerry :love:
Drack öl, pratade och skrattade !!! Senare på kvällen drog vi oss ner till hotellet.
Fille, Jocke, Jim och Alex följde oxå med dit :D
På hotellet blev det massor av "dancing on the dancefloor". Det var JÄTTEKUL !!
När hotellet stängde vid 2 , fixade Fille så att vi fick skjuts hem av Anton.
När jag kom hem kröp jag ner i sängen och somnade bums.
******
Min söta vän Bella
Tack snälla söta Bella & Jerry för en toppen kul och mysig kväll :)
Ni är BÄST !!! Tack för att ni finns :love:
******
I morse slog jag upp mina blå vid halv sju tiden, inte så många timmars
sömn blev det. Men känner mig pigg & alert iaf :)
Det regnar ute idag , så jag ska börja måla om i köket tänkte jag.
Tänkte ju börja med det igår, men det blev inte så !!
Älsklingen min ringde nu i morse, och vi pratade en liten stund :)
Saknar honom väldigt mkt :love:
Men om några veckor kommer han ju hem !!!
******
Ha en toppenfin lördag allihopa !!
Ta vara på dagen och ha det BÄST !!
Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar