Baby Hello Kitty

♥ Hello from Norway

Godmorgon alla mina raringar :love:
Min första morgon här i Norge, Älsklingen har gått iväg till jobbet
och här sitter jag i hans lilla barack och morgon myser :)
I går vid 11 tiden påbörjade jag & Älsklingen den långa bilresan hit,
och vi var framme strax innan kl 8 på kvällen.
En lång bilresa, men jag älskar ju att åka bil så för min del gjorde det
absolut ingenting. Tycker det var en mysig bilresa :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Här befinner vi oss nu, och om ni klickar på länken kan ni se
en vägbeskrivning på våran bilresa hit !!
Från Värmland till Norge
~ ~ ~ ~ ~ ~
Vi tog bilfärjan över Oslofjorden , och det var en underbar resa.
Det tog bara en halvtimme över, men vi hann få i oss en macka & kaffe.
Sen gick vi ut på däck en stund och tittade ut över vattnet.
Jag älskar att åka båt, så jag tyckte att det var härligt att stå där ute
på däck en stund och bara njuta av utsikten :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Älsklingen min på färjan
~ ~ ~ ~ ~ ~
Det jag har sett under resan, så kan jag ju säga att jag tycker att
det är väldigt vackert här i Norge. Otroligt många fina hus och underbart
vackert med alla fjäll och fjordar :)
I går när vi kom hit, tog vi en promenad ner till stranden som ligger
ca 700 meter härifrån där Älsklingen jobbar.
Satte mig i sanden en stund, och tittade ut över fjorden.
Underbart vackert :love:
I dag ska jag ta mig en liten sightseeing runt omkring här, och
ta massor av kort. Solen skiner här idag, och det ser ut som att
det kommer att bli en toppen fin dag :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en härlig och mysig dag :love:
Ta vara på dagen och njut av livet !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Sanna

Jag hoppas att ni får en härlig tid tillsammans i Norge! Ser fram emot att få se lite sightseeing-kort här framöver :)

Kram

2011-07-27 @ 08:35:32
  URL: http://sannaslillavarld.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar