Baby Hello Kitty

♥ Halloj raringar

Hoppas att ni har haft en härlig onsdag allihopa :love:
Här har det varit helt ok, men känner mig väldigt trött & sliten
idag. Jola & Henryk åkte hem till Sthlm i morse, jag & Lukke följde
inte med av vissa anledningar. Men vi ska åka dit och hälsa på dem
framöver :) Det var väldigt kul och trevligt att dem stannade här hos
oss i ett par dagar  iaf !!!
När våra gäster hade åkt hem gick jag ut och klippte gräsmattan.
PUST.... det var lite jobbigt , eftersom gräsklipparen är ju inte helt
frisk. Men det gick iaf att klippa hela gräsmattan, även om det tog
sin lilla tid. När jag var färdig med det gick jag in en stund, och fixade
köttfärssoppa till Lukke. Han ville ha det att äta idag :)
När det var färdigt gick jag ut och plockade vinbär.
Inte speciellt kul , och det tog ganska lång tid. När jag hade plockat en
hel hink full, gick jag in och fixade iordning bären och la dem i en
damejeanne tsm med socker, vatten och jäst !!!
******
******
Det "pluppar" för fullt i köket nu, jag köpte ju turbo jäst så det ska bli
färdigt om ett par dagar:)
Så vi får väl se hur jag lyckas med detta vinet , och hur det
kommer att smaka när det är färdigt !!!
******
Nu på kvällen har jag passat Douglas, för Karro hade fotbollsträning.
Jag & Lukke gick ut på en promenad med honom.
Gick förbi Cissi en stund och hälsade på oxå , hon hade bakat muffins
som jag fick med mig hem. Gulligt av henne :love:
Strax innan 8 gick jag hem med Douglas och gav honom välling.
Sen blev det lite lek & bus innan Karro kom hem :)
******
Ska snart ta och gå och lägga mig i sängen och kolla lite på tv
innan jag sluter ögonlocken för idag :)
Önskar alla mina kära läsare & vänner en fortsatt mysig kväll :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Så spännande med vin :)

En så'n där liknande "Flaska" har vi som vi tänkt kasta thihi

Ha en gooer da' /Kraaaaaaaaam från mig i Sommar ☼

2011-07-14 @ 08:42:16
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar