Baby Hello Kitty

♥ Efter regn...

.....kommer det solsken !!! :love:
Det har regnat här hela fm idag, men nu spicker det upp
och solen kikar fram :D
Det har varit lite segt här nu under morgonen, alla är lite
trötta efter en jätte trevlig och rolig lördagskväll !!!
******
I går på fm kom Mia, Nova & Petrii förbi och fikade.
Det var jättemysigt och jättekul att dem kom förbi även om
inte Älsklingen är hemma !!!
Strax efter kl 12 kom Jola & Henryk och dem hade med sig massor
av mat och dricka. När vi plockat in allt i kylen, satte vi oss ute
i solen och pratade. När alla barnen var samlade här, blev det grillning :)
Senare på kvällen satte vi oss inomhus och det blev Singstar !!!
Izza & Micke sov över, dem fick sova i mitt sovrum
och Jola & Henryk fick förstås sova i gästrummet.
******
I morse var jag först uppe förstås, gick upp vid 7 tiden.
Plockade undan lite efter gårdagen, och vid nio tiden vaknade
Jola & Henryk. Jag & Jola tog en promenad till Statoil för Jola skulle
köpa cigg. Karro & Douglas kom förbi en stund på fm,
innan Douglas skulle sova middag :)
Izza & Micke åkte hem för en stund sedan , och Jola & Henryk ligger
och vilar. Så därför hamnade jag här en stund ;)
Ska ta och gå ut nu och sätta mig i solskenet en stund tänkte jag
Ha en fortsatt härlig söndag alla mina kära läsare & vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Hoppas du har en Skön Sönda' i go ☼

/Kraaaaaaaaaaaaam

2011-07-10 @ 15:58:26
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Lisa

Hej..Vilken underbat mysig helg du haft med nära och kära. Önskar dig en skön söndag..



Kram Lisa

2011-07-10 @ 16:22:14
  URL: http://frelugan.blogspot.com
Susanne

Den där fina solen saknar jag idag, men den kanske dyker upp så småningom...



Kram

Susanne

2011-07-16 @ 12:48:16
  URL: http://kandy.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar