Baby Hello Kitty

♥ Dzień Dobry

Hej hej alla mina rara & fina läsare & vänner :love:
Hoppas att ni alla har haft en mysig start på denna måndag :)
Här har det varit en lugn och fin fm. Jag gick som vanligt upp
strax innan sju, och vid 8 tiden vaknade Jola & Henryk.
Strax innan tio tog vi bilen, och åkte ner till centrum :)
Jag fick köra deras Merca, det var verkligen coolt.
En superfin bil, och härlig att köra :)
Nere på stan var vi in till COOP och handlade lite,
sen åkte vi även en sväng till ICA.
Jola har fixat Żurek ( en Polsk soppa ) nu till lunch.
Den är jättegod, och vi åt nybakat bröd till :)
I går gjorde Jola Bigos, för att vi alla ville ha det.
Hon gjorde två stora kastruller,
och alla åt och tyckte att det var jättegott !!!
Roligt att hon är här och lagar lite polsk mat till oss,
för jag kan inte laga sån mat. Men vi alla gillar det !!
Jola ska baka en polsk kaka idag oxå, som vi vill ha.
En jättegod kaka, som Bapcia alltid brukade göra när hon var
och hälsade på oss. Jola kan oxå göra den, så nu har hon lovat
att baka den till oss :D
Nu ska jag ta och se om jag kan hjälpa Jola med ngt i köket !!
Ha en underbar dag allihopa :love:
Njut av dagen och hoppas att den blir strålande !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Sååå mysigt & va' gott det låter / ♥-e Kraaaaaaaaaam pårej tjejjen!!!

2011-07-11 @ 12:47:57
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar