Baby Hello Kitty

♥ S.H.I.T ( So Happy It´s Thursday )

alla mina goa´& rara läsare & vänner :love:
Här sitter jag och har det bra, ännu en morgon framför min dator :)
Har en stor härlig kopp kaffe brevid mig , och livet känns toppen just nu !!
Älsklingen ringde vid 8 tiden i morse, han hade inte kommit iväg så
tidigt som han hade tänkt, men han kommer ju hem idag iaf , och det
är ju huvudsaken :D
Vet inte riktigt ännu vad jag ska roa mig med tills han kommer hem ,
men ngt kommer jag säkert på att göra för att fördriva tiden :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en underbar torsdag !!
Ta vara på dagen , Ta väl hand om er & dem som ni älskar
och NJUT av livet :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Han kommer Idaaaaaaaaaa' ju :)

/Kram pårej tjejjen....

2011-07-21 @ 10:32:59
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
penny

Där lurades du en kort stund med din rubrik ha ha.

Kommer han hem idag, härligt! bättre sent än aldrig.



Ha en kärleksfull kväll :)



kraaam

2011-07-21 @ 16:04:39
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar