Baby Hello Kitty

♥ Ny dag, nya möjligheter

Godmorning :)

Vaknade strax efter 6 i morse , men låg kvar
och snoozade till sju !!!
Lukke vaknade själv i morse oxå,
men idag fick jag inte iväg honom till skolan :(

Älsklingen ♥ ligger och sover fortfarande,
men han kommer nog att vakna snart.
I dag åker han iväg på jobb iaf, han skulle ju
ha åkt igår men Mats var sjuk och skulle till läkaren.
Så då väntade Älsklingen♥ med att åka.
Det är ju jag glad för förstås , då fick jag ju en
hel dag till med honom igår.
Vi åkte och handlade lite & han bjöd på lunch på Kina.
Han skämmer verkligen bort mig :)
Sen var vi hemma en stund, han satt vid datorn nere i
sitt lilla krypin i källaren. Det gillar han , att ha någonstans där
han kan komma undan lite ibland !!
Karro & Douglas kom förbi en stund och hälsade på :)♥
Senare på kvällen åkte jag och Älsklingen♥ och hälsade på Teddy.
 Han fick ju komma hem från sjukhuset igår em.
Det var ganska bra med honom ,
men han var ju trött och hade ont förstås.
Han har en skena på benet nu ,
och den ska han ha i 12 veckor. Stackarn !!!
När vi kom hem från Teddy blev det lite kvällsfika,
och sen gick vi och la oss och kollade på tv.
Mys Mys !! ♥

Tisdag idag, och vad händer idag då ????!!!
Inte så mkt tror jag, ska ju till badhuset senare i em
med Denise och Flisan iaf.
Det har jag ju lovat små tjejerna :)
Annars har jag inte mkt annat inplanerat idag.
Blir väl som vanligt lite småplock här hemma.
Alltid finns det ngt att göra ,
brukar ju inte ofta vara sysslolös :)

Nu är det iaf dax för ännu en kopp kaffe,
 sen blir det att ta en morgondusch !!!



Ha en jättefin dag allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar