Baby Hello Kitty

♥ Workout Granny

♥Jag har varit på gymmet idag .... Hahahaha :D
Ja det är faktiskt sant !!!!
Bella kom och hämtade mig strax efter kl 8 i morse,
och vi åkte upp till gymmet.
Jag är ju otränad till max, men det gick ganska bra iaf.
Och riktigt skoj var det faktiskt :)
Vi ska dit igen på torsdag. Nu ska här tränas ;)
Kanske kan jag få bort lite av magen innan Beach 2011.
Efter att vi hade tränat en stund åkte vi hem till Bella ,
och hon bjöd på frukost. Jättegott !! :P
Sen fick jag skjuts av Bella hem.


En vältränad mormor...hahahaha !!

När Izza hade slutat skolan mötte jag henne på stan,
och vi tog en kaffe på Caféhuset.
Karro ringde och ville ha sällskap till ICA, så
självklart följde jag med henne dit. Jag behövde ju oxå handla.
Efter vi hade varit på ICA gick vi hem till huset en stund.
Sen blev det en liten sväng ner på stan.

Lagade kycklingsoppa till middag idag, det var gott :P
Det var ett tag sedan vi åt det nu, så jag var lite sugen på det !!
Nu ikväll har jag & Josey varit ner och solat, och det var
verkligen härligt :love:!!! Höll nästan på att somna i solariet :)

Nu har jag fixat iordning lite kvällsfika till mig själv här.
Varm oboy med marshmellows, och rostade mackor
med skinka och ost på . MUMS !!



Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar