Baby Hello Kitty

♥ Träningsvärk ??!!

Vad är det ??!! ....Hahahha :D
Bella ringde mig i morse från jobbet, och frågade hur det var med
mig idag. Jodå det är okey !!! Hon frågade om jag inte kände ngt av träningen igår,
men det gör jag faktiskt inte. Jag tränade ju inte så fruktansvärt hårt,
så det kanske beror på det ...hihihihi ;)
I morgon är det dax igen, och jag ser faktiskt fram emot det.
Det ska bli riktigt kul, nu när jag vet hur maskinerna fungerar oxå !!!

Jag, Karro & Douglas tog en fika på stan på fm. På Caféhuset förstås :)
Izza kom oxå dit när hon hade slutat plugget.
Efter att vi hade fikat färdigt, gick jag och Izza och solade,
och Karro och Douglas gick upp till skolan en sväng.
Sen mötte vi dem igen, och gick hem till huset och hade lite häng :)







När Josey slutade jobbet kom hon förbi och vi tog en
promenad allihopa till ICA.
Josey bjöd på middag nu ikväll, det blev fläskfilé med ostsås & paprika
som hon gratinerade i ugnen med klyftpotatis till.
Det var verkligen supergott !!! En riktig lyxig onsdagsmiddag :)
Tack så mkt lilla Josey :love:
MCkrillen & Karro åt oxå hos Josey.
Efter maten diskade jag, och sen skulle Josey på
fotbollsträning, så alla gick hemåt !!!

Nu har jag fastnat här framför datorn ;)
Älsklingen :love: ringde när vi satt och åt hos Josey,
så vi bestämde att vi skulle pratas vid lite senare ist !!!
Så jag tänkte snart ta och slå en pling till honom, och höra vad han gör :)
Sen blir det nog att kolla lite på tv , innan det är dax att sova.
Ha det så gott, och ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar