Baby Hello Kitty

♥ Good Evening Sweeties

I morse kom Bella och hämtade mig strax efter kl 8,
och vi åkte till gymmet :)
Det var kul att träna även idag, och det gick lite bättre
än sist vi var där, tycker jag !!!
När vi gymat färdigt, blev det frukost hemma hos Bella.
Kaffe och smörgås med tomat ost på ...Mumsfillibabba :):love:
Efter det fick jag skjuts hem av lilla goa´Bella !!!
I morgon ska vi till gymmet igen :)



Vid tolvtoiden gick jag ner på stan och mötte Karro & Douglas.
Det blev en fika på Caféhuset, innan det var dax att gå upp
till vårdcentralen (BUP) på möte !!!
Mötet gick ganska bra, men jag fick hundra frågor att svara på :(
När mötet var färdigt, gick jag,Karro & Douglas hem till huset.
Fixade iordoing lite mat, och sen blev det lite häng framför tv´n
i vardagsrummet. Vi tog även en liten promenad ner till COOP
och köpte godis, för vi var lite sugna på det ;)
På kvällen kom Izza och Micke förbi, även Jerre, Josey och MCkrillen
kom förbi. Josey hade köpt semlor som hon bjöd alla på.
Det blev en hel del skratt, prat och flams här nu ikväll,
 när alla var samlade. Härlig feeling !!! :D :love:

Alex har varit här och hjälpt mig att formatera om min dator,
för den hade fått en massa virus så det gick inte att
göra ngt alls på den till slut .
Men nu är den frisk och kry igen :)
Tack snälla Alex för hjälpen !!!

Fick låna en bok av Bella idag, så jag tänkte lägga mig
och läsa lite nu...... Och kanske glutta lite på tv oxå.
Ha en fortsatt fin torsdagskväll alla godingar !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar