Baby Hello Kitty

♥ Onsdagskväll

Sitter här i köket, jag och Älsklingen♥
Vid varsin dator , på varsin sida om köksbordet !!
En mysig och lugn onsdagskväll :)♥

I dag har vi sågat pallar hela dagen nästan ,
så nu har vi iaf en hel del att elda med.
Micke kom förbi igår med två containrar med pallar
som han lämnade här på gården.
Älsklingen♥ hade även beställt en pall till med pellets,
så nu ska vi nog klara oss ett tag här hemma med värme i huset iaf.
Älsklingen ♥ har lovat mej att jag aldrig mera ska frysa,
så länge vi bor kvar här i huset.
Blir tårögd när jag tänker på det.
Han är så go´och snäll min Älskling♥

Karro, Douglas & Izza var här en stund idag .
Även Josey kom förbi på kvällen och lämnade
några påsar med chips till oss ♥
Mina söta , älskade döttrar . I LOVE THEM :)♥

Snart blir det nog sängen för min del iaf,
är lite trött på ögat och har lite ont i kroppen.
Men det går över , i morgon är det en ny dag !!!
Bara att ta nya tag :)

Ha en fortsatt mysig kväll alla sötnosar !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar