Baby Hello Kitty

♥ Monday morning

Godmorgon alla fina & goa´människor :)♥


Har sovit jätte dåligt i natt , så det var ju klart
att jag försov mig i morse.
Vaknade vid kvart i åtta !!!!
Som tur var så var Lukke redan vaken , så det
var inga större problem att få iväg honom till
skolan idag. Yipeeee !!!
Goaste vännen Bella kom förbi vid 8 tiden ,
det var meningen att jag skulle hänga med
och träna nu på morgonen.
Men eftersom jag kände mig lite seg och nyvaken
så följde jag inte med idag.
Hon kom in på en kaffe , och vi satt och pratade lite
innan hon åkte iväg och tog ett träningspass själv.
Men nästa gång ska jag hänga på iaf, det lovar jag !!!

Älsklingen♥ har vaknat nu , och han ska snart åka iväg på jobb.
Han ska bara fixa lite saker innan han åker iväg.
Kommer att kännas lite konstigt att inte ha honom hemma
nu på några dagar. Men som tur är går ju veckorna snabbt,
så snart är han ju hemma igen,Min Älskling ♥

Har inte tid att sitta här och skriva mera just nu.
Ska göra iordning lite frulle till Älsklingen ♥ så att
han får ngt i magen innan han ska åka !!
Men jag tittar säkert in lite senare igen.

Önskar alla en toppen fin Måndag.
* Carpe Diem *

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar