Baby Hello Kitty

♥ It´s monday, and it´s ok



Nu är jag tbx här igen, orkade inte skriva ngt igår.
Men kan ju säga att det mesta ordnat sig nu, iaf för den
här gången !!!

Igår hade jag lille Douglas här en stund, medan Karro var
på fotbollsträning. Han somnade brevid Älsklingen :love: i sängen,
och det såg verkligen gulligt ut när dem låg där brevid varandra :love:
Izza kom förbi en stund oxå, pratade lite och drack kaffe.
På kvällen kom min kära lilla vän Bella förbi :love:
Det hade hänt lite i hennes liv oxå, så hon kom och vi satt
och pratade. Det känns skönt att prata med henne, för hon förstår.
Vi kollade även på Solsidan, och det blev en hel del skratt :D
Bella , Tack för att du finns vännen. Hoppas verkligen att allt fixar sig,
jag finns ALLTID här för dig. Det vet du !!
:love:

I dag är det måndag igen , början på en ny vecka :)
Älsklingen :love: ska åka iväg på jobb idag om det inte
blir ändrade planer !!
Jag vet inte riktigt ännu vad jag ska hitta på idag,
funderar iaf på att gå ner och sola lite. Det var jättelänge sen
och jag är en riktig blekfis nu :)

Ha en jättefin dag allihopa !!
*Carpe Diem *

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar