Baby Hello Kitty

♥ Kärlek

Pratade med min Älskling :love: i telefonen för ett tag sen.
Vi pratade en liten stund, om lite allt möjligt.
Innan vi la på sa han att han älskar mig,
och jag vet att han menar det.
Självklart sa jag att jag älskar honom oxå, för det
gör jag verkligen, av hela mitt hjärta !!
Det gör mig så lycklig och glad när han ringer och
skickar sms när han är iväg på jobb.
Jag saknar honom , och det är lite tomt
nu när han inte är hemma faktiskt.
Men han kommer ju snart hem igen :)



Jag älskar dej , för att ....

♥ Du är den du är
♥ Du får mig att skratta, och må bra 
♥ Du gör mig så lycklig 
♥ Du säger att du saknar mig och längtar hem till mig
när du är iväg på jobb
♥ Du är så snäll och omtänksam ,
inte bara mot mig utan även mot mina barn 
♥ Du säger att du vill vara med mig i resten av ditt liv
♥ Du ringer alltid , och skickar jätte fina sms till mig,
när du är iväg på jobb
♥ Du säger att det kommer att ordna sig , att vi fixar det tsm
♥ Du säger att du älskar mig , av hela ditt hjärta
♥ Du säger att du inte har känt så här för någon tidigare

♥  Jag älskar känslan av att få krypa upp i din stora varma famn,
och ha dina armar omkring mig.
I bland önskar jag att du aldrig ska släppa taget.
♥ Jag älskar att somna brevid dig och vakna upp brevid dig
♥ Jag älskar känslan av att jag betyder så mkt för någon,
som du säger att jag betyder för dig
♥ Och självklart , så älskar jag dig för din intelligens
därför att du var smart nog att bli kär i mig ;)♥


Du är mannen i mitt liv, Jag älskar dig så mkt  :love:
Jag hoppas att vi kommer att vara tsm, för alltid !!
Tack för att du finns i mitt liv,
och Tack för att du älskar mig för den jag är !!



:love: Sören, Du är kärlek för mig
Ditt hjärta, mitt hjärta....våran kärlek.
Med dig i mitt liv känns allting så mkt lättare.
Det känns så rätt.........Kärlek. Respekt. Ärlighet
trygghet, tillit, och total känsla av pirr i magen.
Kärlek. Att det kan bli så här rätt.
Jag önskar att alla kunde känna den känslan jag känner
i kroppen när jag tittar på dig och du tittar tillbaka med din
kärleksfulla blick.
Jag känner mig hel. Komplett.
Jag älskar dig så otroligt mkt,
mitt hjärta svämmar över av all kärlek för dig.
Nu och alltid.
                                       //din Mimmi :love: 




♥ ♥ ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar