Baby Hello Kitty

♥ Gomorron Världen

Måndag morgon, och här sitter jag i köket
med datorn och en kopp kaffe förstås :)
Vaknade vid halv 6, av att jag hostade som en
tok. Så det gick ju inte att somna om, det var bara
att gå upp !!!
Känns lite bättre idag, än det gjorde igår kväll.
Det som var igår är förbi nu, även om jag inte glömmer
så är det inget att gå runt och tänka på hela tiden.
I dag är det en ny dag , en ny vecka och jag hoppas att
det kommer att bli en vecka fylld av glädje & kärlek :love:

Kära vännen Bella ringde mig igår kväll från jobbet.
Vi pratade en stund, och jag är verkligen jätte glad att
hon finns. Hon är en underbar vän !!! :) :love:
Hon ska komma förbi nu på morgonen, efter att hon
har slutat jobba och varit hem och duschat.
Det blir en liten sväng med Pärlan, och en frukost
nere på byn. Det blir najs ;)

Min älskade Maestro :love: ligger i sängen och sover så gott
Jag älskar honom så mkt, mitt hjärta svämmar över
av kärlek till honom. Trots att han ibland gör mig lite ledsen.
Men jag hoppas att allt kommer att fixa sig, och att vi kommer
att leva lyckliga i alla våra dagar :D :love:
Kärleken övervinner allt !!!

Önskar alla en jättefin Måndag, och en bra start på denna vecka
Var rädda om varandra, och ta vara på dagen ;) 

:love: Kärlek till alla :love:

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar