Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmys

Ja då är det fredag redan , denna veckan har gått
otroligt fort tycker jag. Men det kanske beror på att
det har varit fullt upp här nästan varje dag :)

I går snöade det massor , nästan hela dagen så jag och
Älsklingen♥ var ute och skottade på fm, och sen var han ute
själv och skottade undan ett par gånger till under dagen.
Goa´vännen Bella kom förbi och hämtade mej på fm , och vi
tog ett litet varv med hennes lilla pärla.
Var även in på Torgis och tog varsin kaffe.
Ingenting annat var öppet nere på stan ,
så det fick bli en kaffe där.
Det var helt ok ,
och mysigt som alltid att umgås med 
goa´vännen min ♥
På kvällen kom MCrillen och Josey förbi, och även Karro & Douglas.
Vi satt allihopa i köket och löste korsord. Det var riktigt kul :)



Senare på kvällen blev det lite kortspelande med Fille, Jerre,
Lukke & Cissi. Cissi vann nästan varje omgång vi spelade !!!
Vilken tur hon hade då ....hihihih :)

I morse kom goa´vännerna Bella och Jerry förbi på morgonkaffe
när dem hade lämnat lilla Flisan på dagis.
Jätte trevligt och mysigt !!! :)♥
Sen blev det att städa lite här hemma, drog ett varv med
snabeldraken och moppade golven !!!
Älsklingen♥ har åkt några varv fram och tbx till
lägenheten idag och hämtat lite småsaker.
Han kom b.l.a med en liten bok som Mats hade haft när
han var liten. Älsklingen ♥ tyckte att Lukke skulle ha den,
han tyckte att den passade till honom.



Måste ju erkänna att det var lite skoj faktiskt...hahahaha :)
I morgon ska Älsklingen♥ få hjälp av Teddy att ta de sista stora
sakerna som är kvar i lgh, sen är det bara att städa ur den.

Josey & lille Dogge har varit här en stund idag och hälsat på.
Josey passade Dogge medan Karro tvättade.







I kväll blir det nog kortspelande igen :)♥
Josey ska komma förbi och umgås lite ikväll. NICE ♥
Fille ska till Elverket och ha LAN med några polare.
Så honom ser vi nog inte mkt av den här helgen.
Just nu är Fille, Cissi och Lukke hos Jerre.
Fille ska tatuera sig igen,
han & Cissi var där igår oxå och tatuerade sig.
Jag ska nog oxå snart be Jerre tatuera mig , blir riktigt sugen på
att tatuera mig nu igen när jag ser Fille och Cissi´s nya tattos  :)

Ha en fortsatt underbar fredagskväll
med massor av myyyyyzzzzzz  !! ♥

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar