Baby Hello Kitty

♥ Lugn & fin

Snart kvällen för min del.
Känner mig lite trött på ögat faktiskt.
Dagen har varit lugn och fin.
På fm var jag ner till stan och fikade med Bella.
Alltid lika mysigt :) :love:
Efter en trevlig fikastund tog vi ett varv på stan
och kollade lite, sen gick jag hemåt !!!

Promenerade till ICA och handlade lite på em.
Efter det, hem och lagade mat :)
Izza, Karro och Douglas kom och hälsade på en stund.
Min älskade Maestro :love: har varit lite sliten idag , så han 
har mest legat i sängen. Han kom iaf upp och åt lite mat 
nu på kvällen, men sen gick han och lade sig igen ;)
Jag fick besök nu ikväll av Bella, Flisan och Kasper.
Det var jättekul och roligt att dem kom förbi på en
liten kvällsfika :)

I morgon bär det ev av till gymmet, får se om jag orkar.
Har ju fortfarande denna jobbiga hostan kvar,
men jag behöver ju inte träna så hårt. 
Skulle ju vara kul att komma iväg igen, det blev ju ingen
träning alls i förra veckan för min del.
Men som sagt får se hur jag känner mig i morgon,
ska höra av mig till Bella på morgonen !!! :)

 Godnatt alla goa´och fina människor


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar