Baby Hello Kitty

♥ Det är inte kul att vara sjuk

Fortfarande ont i halsen, och hostar hela tiden.
Gör ont i hela bröstkorgen när jag hostar. 
Känner mig som en klubbad säl,
orkar knappt göra någonting :(
Har iaf dragit ett varv med snabeldraken
nu i morse. Kan ju inte bara ligga still i sängen
hela dagen, när det finns saker att göra här hemma.

Kära vännen Bella & lilla Flisan tittade förbi
på en kaffe nu på fm, och det var jätte mysigt
och trevligt , som alltid :) :love:
Dem ville att jag skulle följa med och äta lunch
på Kina, men jag orkade inte det tyvärr.
Så vi får ta det någon annan gång !!!
I morgon ska jag & Bella ut på en liten Roadtrip
till Hällefors har vi bestämt, så jag hoppas att
jag känner mig piggare då .

Karro frågade om jag behövde ha ngt från
affären, så hon kom förbi och lämnade 
en mjölk och ett pkt cigg till mig nyss.
Gulligt av henne , då slipper jag gå ut idag !!!
Älsklingen :love: kommer ju hem i em, så om det är
ngt mera som behövs handlas, så får han åka
till affären senare.

Lilla Josey ringde förut, hon är oxå sjuk stackarn.
Men hon kände sig lite bättre idag iaf.
Nu ska jag ta och vila lite , innan jag måste ner i
källaren och städa pannan.

Ha en underbar fredag alla sötnosar,
och ha riktigt mkt med FREDAGSMYS !!! :love:


♥ Kärlek till alla ♥

Karin

Tråkigt att du e sjuk!!inget kul..hoppas du mår bättre snart..kram karin

2011-01-29 @ 00:11:19
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar