Baby Hello Kitty

♥ Full fart

Ja, det är verkligen full fart och vilket liv det är
när nästan alla barnen är samlade här hemma...Hahahahaha :D
Nu på em kom Josey, MCkrillen, Jerre, Karro & Douglas
+ att både Fille & Lukke var oxå med i köket.
Så det blev mkt prat, skämtande och skratt.
Det är en härlig feeling :) :love:
Jag ÄLSKAR mina barn & mitt underbara barnbarn
och tycker jätte mkt om mina barns sambos oxå förstås
Dem är ljusen i mitt liv, och dem är det
bästa jag har !!! LOVE U ALL :love:

Idag har jag försökt att städa lite, och då blev det förstås
lite om-möblering oxå , när jag ändå var i farten. Hihihi
Både Fille och Älsklingen frågade mig , om jag aldrig
kan sitta still...förstår inte vad dem menar med det ;)
Karro hjälpte mig att flytta det som var för tungt att flytta själv.
Nu får det väl vara så här, tills nästa gång jag kommer på
att jag vill möblera om lite....vilket säkert
inte kommer att dröja så länge ;)

På fm tittade Bella och Flisan in på en kaffe, och det var förstås
jättekul som alltid. På tisdag natt ska Flisan sova här hos oss,
för Bella ska jobba extra och frågade om hon kunde få vara här.
Självklart, det är absolut inga problem !!!
Det gick ju jättebra sist Flisan sov över här, och bara hon vill det
själv , så är det ju inga som helst problem för min del :)

Nu ikväll kom Cissi och Kelly hem igen :)
 Dem har ju varit hos Cissi´s mormor i en vecka.
På kvällen beställde vi pizza från "La Strada" som vi
mumsade i oss, supergott var det :P
Douglas fick oxå smaka lite pizza, och han gillert ;)

I morgon ska jag, Älsklingen, Josey och Lukke åka till
Karlstad på em. Josey ska dit och fixa nytt pass , och sen
blir det lite shopping oxå förstås. Josey har lovat köpa lite nya
kläder till Lukke. Gulligt av henne tycker jag :):love:
På fm blir det troligtvis en fika på stan med Bella & Jerry,
det blir mysigt !!!

Nu ska jag snart lägga mig och kolla lite på tv,
och mysa med min Älskling :love:
Ha en fortsatt fin och mysig kväll alla goa´och fina människor.


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar