Baby Hello Kitty

♥ Rhodos

Glömde att berätta ngt gulligt som Flisan sa till
mig i morse när vi satt och ritade och pysslade !!
Hon satt och ritade och tänkte, sen sa hon : " Mimmi,
har du varit på Rhodos någon gång ?? , Jag svarade: Nej ,
det har jag inte, Då sa hon: Det har jag.
Du kan ju följa med nästa gång vi ska ditl"
Det lät så gulligt :love:
Älsklingen frågade om han oxå får följa med, då sa hon
"Ja det får du väl " Hihihi :)
Hon är så söt !!!



Hon tycker att vi ska flytta utomlands tsm, för hon vet att jag
det bästa jag vet är sol & värme. Hon tyckte att vi kan flytta till
Spanien eller ngt .....ja, det skulle ju inte vara helt fel :)
En härlig unge, hon har underbara kommentarer och tankar.
Det gör mig jätteglad att hon tycker om mig, för jag tycker
jätte mkt om henne oxå :love:

Nu är det "Bedtime" för mig , ska lägga mig och kolla lite på
tv innan John Blund kommer !!!

Natti, Natti allihopa ...Sov gott & Dröm sött

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar