Baby Hello Kitty

♥ Uppe innan tuppen



Var uppe långt innan tuppen i morse ..... 
slog upp mina blå redan kl 5 , och kunde inte somna om.
Så det var lika bäst att gå upp tyckte jag , än att ligga kvar
i sängen och vrida och vända på mig, och väcka Älsklingen.
Nu sitter jag här vid köksbordet, med en kopp kaffe och min
kära dator. Njuter av denna tysta sköna onsdags morgon :)

I går fick jag en underbar bukett med röda rosor av min Älskling,
och ett jättefint kort, som han hade skrivit i.
Självklart så blev jag jätte, jätte glad :) :love:





 

Han bjöd även på lunch buffé på Kina igår.
Supergott, som alltid :)
Så jag blev riktigt bortskämd av Älsklingen igår, han är så go´.
Jag älskar honom så mkt !!! :love:

När Josey slutat jobbet kom hon förbi , så hon, jag, Karro & Douglas
gick ner på byn en stund. Kollade lite i affärerna, och försökte hitta
någon present till Fille som snart fyller 20 år.
Men vi hittade inget speciellt, så vi får kolla i Karlstad på fredag ist.
Josey köpte iaf en bil till Douglas, en sån som Karro ville ha till honom.
Den kommer han säkert att få mkt skoj med !! :)

På kvällen gick jag, Karro & Mia på Zumba.
Det var första gången jag & Mia provade på det ,
och vi tyckte båda att det var jättekul.
Så det blir garanterat flera gånger vi kommer att gå dit.
Kan ju träna lite hemma oxå, eftersom jag har en Zumba skiva hemma.
Då blir det ju lite lättare att hänga med nästa gång.
Det var som sagt jättekul iaf :D



Onsdag idag , och vad händer idag då ??!!!
Sotaren ska komma idag någongång mellan 12-14.
Var tvungen att ringa honom igår och fråga om han kunde komma
 hit och sota åt mig. För det var ett bra tag sedan han var här.
Och jag tror att det verkligen behövs sotas nu,för igår var jag
ju tvungen att städa pannan igen för det blev rök i hela källaren.
Älsklingen ska åka och hämta ved åt Teddy idag igen, vet inte
om jag följer med. Det beror på när han ska göra det.
Måste ju vara hemma när sotaren tittar förbi :)
Annars är det inte så mkt inplanerat för idag,
så vi får väl se vad som händer och fötter ;)



Nu ska jag ta mig lite mera kaffe, och sätta mig i soffan
och kolla lite på nyheterna på tv´n innan det är dax att
försöka få liv i Lukke så han kommer iväg till skolan !!!

Önskar alla en toppenfin dag !!!
*SMILE & BE HAPPY*

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar