Baby Hello Kitty

♥ Love is in the air

 Har haft en jättemysig dag idag tsm med
nära och kära :love:
På fm blev det en fika på stan med lilla vännen
Bella. Mysigt och trevligt som alltid :)



Kaffe och vanlijhjärtan blev det , och självklart fick Bella en
liten Alla ♥:ans present av mig. Bara för att hon är den hon är,
 en underbar och snäll vän !!! E så tacksam och glad
att hon finns och att vi har funnit varandra :) 
Efter en trevlig fikastund med Bella gick jag till affären
och köpte med en bukett med rosor till Älsklingen
innan jag gick hemåt.

Karro och Douglas kom förbi vid 12 tiden, även Izza & Micke
kom. Izza var snäll och bakade kladdmuffins. När Josey &
MCkrillen slutat jobbet kom de förbi , och det blev en liten
Alla ♥:ans dag fika tsm med alla barnen, utom Jesper för
han var och tränade efter jobbet.
Det blev tårta, kladdmuffins, kakor, saft och kaffe .... MUMS :)



Barnen fick en varsin liten present, självklart fick Mormor´s
lille favorit oxå en liten sak ~ en liten mjukis hund med ett hjärta på. 
Den tog han förstås direkt i munnen, och smakade på ;)



Min Älskling fick blommor, choklad, ett kort, en liten nalle och
ett häfte med kärlekscheckar i ;)



Han lagade middagsmaten nu ikväll, det blev hans egen köttfärsås.
Jag beställde den , den är ju sååååå god :P
Jag åt två stora portioner, och jag blev proppmätt efteråt!!

Lukke kom iväg till skolan idag, och nu är han hos Alex
en stund. Jag hoppas att han kommer iväg till skolan
i morgon oxå !!! I morse var det inga problem att få
iväg honom, det kändes jätteskönt att slippa tjafs och bråk.

Min goa´vän fyller förresten 25 år idag... HIPP HIPP HURRA !!!



 GRATTIS på din dag,
Hoppas att du haft en underbar födelsedag Sweetie !!! :love:

Nu ska jag kolla lite på tv, innan det är dax att sova.
Fortsatt mysig kväll önskar jag er allihopa

♥ Kärlek till alla ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar