Baby Hello Kitty

♥ Mysigt

Godmorgon alla sötnosar !!!
:love:

Hade en jättetrevlig och mysig kväll igår.
Jerre,Josey & MCkrillen kom hit. Vi åkte till ICA och
handlade lite mat. Sen hjälptes vi åt att fixa iordning
maten. Det blev grillning på Raclette grillen, med massor
av goda tillbehör till.
Jag gjorde även Tzatsiki, och det blev uppskattat av allihopa !!
Vi grilade kyckling, kött och små pannbiffar.
Det var verkligen super gott :P







Efter att vi hade ätit blev det lite kortspelande och
sen lite lekar med lappar på pannan. Hahahaha :D
Man får ledtrådar av dem andra som är med, och så ska man
komma på vad det står på lappen som man har i pannan.











Senare blev det Singstar oxå, och det var verkligen kul :)









Som vanligt så blev det en sen kväll, gick och la mig
vid tretiden i morse och sen vaknade jag vid 8 tiden igen.
Men känner mig inte ett dugg trött, är riktigt pigg och glad ;) 
Har plockat lite här hemma nu på morgonen.
 Ska snart ner till byn en sväng,
och träffa Bella. Sen ska jag upp till Amanda på födelsedagskalas.
Och i kväll blir det utgång med kära lilla Bella, det ser jag verkligen
fram emot. Det kommer att bli jätteskoj, det vet jag :) :love:

Ha en jättefin och härlig Lördag allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar