Baby Hello Kitty

♥ Lite kul så här på morgonen

Min älskade dotter Josey hade fått detta från en kompis
och svarat på det på sin blogg.
Sen skickade hon det i sin tur vidare till mig,
så det är klart att jag oxå ska göra det !!! :)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
"Det gillade jag eftersom jag kände mig älskad och trygg, men det innebar också att...."
( Boken "Snälla pappa, nej" av Stuart Howarth)

Vad var det senaste du såg på TV?
Kollade på nyheterna nu i morse när jag gick upp

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
RIX FM på radion

När var du senast utomhus, och vad gjorde du?

För en stund sedan...var ute på trappan och tog en cigg.

Vad har du på dig?
Linne, tights, tofflor och morgonrock

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Armageddon" ...som jag har sett minst 10 ggr.
Men jag tycker att den är sååååå bra ju !!!

Skulle du överväga att flytta utomlands?
JAAAA, jag skulle gärna kunna tänka mig att bo någonstans
där det är soligt och varmt, och att slippa vintern här i Sverige !!!

Ok nu var det färdigt , jag sänder inte detta vidare men dem
som vill får ju gärna göra det iaf.
ENJOY !!!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar