Baby Hello Kitty

♥ Jag ser det snöar.....

....och det är inte roligt, tycker jag !!!
Tycker att det räcker gott med den snön vi redan har,
men nu kommer det visst mera. OGILLA !!!

Måndagsmorgon, och ännu en helg är förbi.
I lördags var vi först på barnkalas, och det var jätte
trevligt och mysigt. Jag och Älsklingen åkte tsm med
Bella, Jerry och Flisan dit :)


* Tårtan vi köpte med oss till barnen *


* Ozzylin och Felicia *


* Ozzylin, Felicia, Elias & Jonathan *


* Elias & Felicia *


* Ozzylin *

Vi var där i ett par timmar, och sen åkte vi hemåt igen.
När vi kom hem fixade jag iordning lite att äta till barnen
här hemma. Sen promenerade jag & Älsklingen bort till
Mia. Hon bjöd på marängtårta som hon hade gjort, och den
var verkligen supergod !! Kaffe blev det oxå till förstås.
Mia´s kille var oxå hemma, det blev en jättemysig fikastund
med en hel del prat och skratt !!
Mia skjutsade hem oss sen, och det var skönt att slippa
promenera hem i kylan.
Lördagskvällen bestod att Singstar till klockan 6 på söndags
morgonen. Det var jätteskoj, och jag ägde på några låtar iaf :D
Gick och la mig och sov i ett par timmar, medan Älsklingen satt
uppe och spelade Poker.
När jag vaknade till igen, kunde jag inte prata....
lite hes kan man säga. Hahahaha ;)
Så går det när man är en Singstar !!
Karro kom hit med Douglas igår em, och jag passade
honom medan hon var på fotbollsträning.
Mormor´s älsklingskille :love:



Jossan köpte en Pippi-tröja till sig själv och till honom.
Så gulligt !!!! Lånade en bild från Karro´s blogg för att
kunna visa här på min blogg !!!



Visst är dem sööööööta !!!????
Söndagskvällen blev lugn och mysig.
Bella och Flisan tittade förbi på en liten kvällsfika.
Det var jättemysigt som altid :) :love:
När dem hade gått blev det en dusch för mig, och sen
kröp jag och Älsklingen ner i bädden och kollade på tv.
Först var det ju "Solsidan", som jag tycker är så kul :)
Senare var det ju premiär för BIG BROTHER 2011.
Började kolla på det, men somnade och vaknade
till efter några timmar, men då var det ju redan slut.
Men det är ju varje dag på tv, så jag hinner nog
komma in i det iaf ;)

Nu har jag fått iväg Lukke till skolan, och det känns
jättebra. Sitter här i köket med min älskade kaffekopp
och min dator. Morgon mys kallas det ;)

Ha en jättefin dag allihopa.
* CARPE DIEM *

♥ Kärlek till alla ♥

Emmie

Hej! Vinnaren i veckans blogg är nu framröstad. Var det du som vann?? In och kolla på bloggen :)

2011-02-21 @ 12:04:06
  URL: http://emmiev.blogg.se/
Martina

Nu är Dagens blogg utsatt, gå in för att kolla om det va du som vann, om inte, så har du en ny chans! :)

2011-02-21 @ 22:13:15
  URL: http://martinasalvadors.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar