Baby Hello Kitty

♥ GILLA !!!!

Godmorgon solstrålar :) :love:


Det är f****** kallt ute nu på morgonen
när jag vaknade. Brrrrrr !!!!
Termometern visar på -25 . OMG säger jag bara !!!
Jag HATAR kylan, men som tur är har vi varmt & skönt inne
i huset iaf. Det blir nog inte så många cigg idag ;)
Bra tillfälle att sluta röka helt enkelt !!
Älsklingen beställde en pall pellets igår igen, han har
ju lovat att jag aldrig mera ska frysa så länge vi bor kvar i detta hus.
Fille & Cissi bar ner pelletspåsarna till källaren igår,
när vi var till Karlstad. Det var gulligt av dem att hjälpa till
med det tycker jag !!

Innan vi åkte till Karlstad igår tog jag och Älsklingen en
fika på stan med Bella, Jerry och Flisan !!
Det blev massor av skratt, och en jättemysig fikastund.
Fick många blickar av dem andra som satt nere på caféet,
dem tyckte väl att vi inte var riktigt kloka...hahahaha :D
Eller så har dem ingen tv hemma, som Älsklingen skulle ha sagt!!
Vi hade verkligen kul iaf .... GILLA ;) :love:

Vid halv ett hämtade vi Josey utanför jobbet, sen åkte vi hem
för att hämta Lukke. Men han hade ändrat sig och ville inte
följa med till Karlstad, så det blev bara jag, Älsklingen och Josey
som åkte iväg. När vi kom fram till Karlstad hämtade vi först
upp Mats, sen åkte vi till Polisen för att Josey skulle fixa nytt pass.
När det var färdigt, åkte vi ut till Bergvik.
Shoppade loss lite där , och hittade lite kläder till Lukke iaf.
Köpte även lite nytt till mig själv, och hittade förstås kläder till
lille Douglas oxå :) :love:





När vi hade shoppat färdigt åt vi på Donken , innan vi åkte hemåt.
Lukke gillade sina nya kläder, och det var ju tur det.
Goa´Bella kom förbi på kvällen med en hel kasse med
kläder som var för små för Jocke. Jättemkt fint var det,
och Lukke blev jätteglad. Så nu har han kläder iaf :)

På kvällen var Alex, Natta, MCkrillen, Josey, Jerre, Johanna,
Karro & Douglas här hos oss (+ jag,Lukke, Älsklingen,Fille och Cissi )
 så det var fullt hus !! När Karro, Douglas, MCkrillen och Josey gått
hem spelade vi andra lite Chicago :)
Efter det gick Fille + resten upp , och jag och Älsklingen gick och 
la oss. Kollade lite på tv, men somnade ganska fort.

Lördag idag, och idag har vi en fullbokad dag ;)
Ute skiner solen, trots att det är superkallt.
Det ser fint ut iaf, när man sitter innomhus !!!!
Älsklingen ska åka och hämta sin bror Jimmy i Karlstad,
sen blir det barnkalas i Storfors och i em ska vi hem till Mia
en sväng. Hon hade ringt igår, och ville att vi skulle komma förbi :)
Innan vi åker på barnkalas ska jag ner på stan och hämta en tårta
som jag beställde igår på Caféhuset. Bella & com ska oxå med till
Storfors, så det kanske blir att vi samåker dit !!!

Nu ska jag äta lite lördagsfrulle tsm med min Älskling,
innan det är dax att sätta fart här.
Ha en toppenfin Lördag allihopa !!
* Smile, Be Happy & have lot´s of fun *

♥ Kärlek till alla ♥

Junitjej

Burr så kallt!

Ha en trevlig lördagskväll.

2011-02-19 @ 17:19:00
  URL: http://junitjejen.se
Martina

Nu är Dagens blogg utsatt,kolla om det va du som vann, annars har du en ny chans. :)

2011-02-20 @ 12:17:43
  URL: http://martinasalvadors.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar