Baby Hello Kitty

♥ Ännu en tidig morgon


Vaknade vid 5 tiden i morse igen, låg kvar
till halv 6 iaf...men sen kunde jag inte ligga kvar
längre. Kände att det kröp i benen, och alldeles för
pigg för att somna om igen !! ;)
Så jag tassade upp, fixade kaffe och satte mig i soffan
och kollade lite på tv, och nu har jag hamnat här i köket
framför min älskade dator.
Har kollat lite på Fejjan, kollat min mail och läst några olika bloggar,
........en alldeles vanlig morgon i mitt liv alltså ;)

Sotaren kom igår vid halv ett tiden , så nu är skorstenen
sotad. Det var en hel del sot i skorstenen, så det var bra att
han kom hit och fixade det.  
Jag följde med Älsklingen och hämtade ved åt Teddy
efter att sotaren hade varit här, när vi kom tbx hem var
Izza, Micke, Karro & Douglas här i huset 
Kvällen blev lugn igår, till middag blev det ungsbakad falukorv
med hemlagat potatismos....mumsigt !!!
Sen blev det en soft kväll framför tv´n :)

Torsdag idag , och vad ska man hitta på idag då ??!!!!
Städa, plocka, laga mat, tvätta och elda blir det nog.
Har ju inte så mkt pellets kvar, så det är väl bäst att elda
lite ist, för ved har jag ju en hel del nu iaf :)


Ha en toppen fin dag allihopa !!! 
*Don´t worry, Be happy*

♥ Kärlek till alla ♥
 

Emmie

Sv: Vad roligt att du är med i tävlingen :) Jag återkommer när jag har utsett finalisterna. :)

2011-02-17 @ 11:57:36
  URL: http://emmiev.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar