Baby Hello Kitty

♥ Torsdags kväll

Hey, What´s up Sweeties ??!! ;)


I dag har det varit en riktigt soft dag , har inte gjort
alls mkt faktiskt. Det är skönt det med ibland ;)
Det blev ingen träning för min del imorse,
hoppade över det.
Bilen startade inte i morse...grrr, det gjorde mig lite
arg. Men sen när Micke kom nu ikväll så startade den
utan några som helst problem.
Pojken med de Magiska händerna ;) Hahahaha...

På em tittade Bella & Flisan förbi en stund,
så det blev såklart några koppar kaffe och en
massa prat och skratt :D
I morgon blir det en tripp till Kristinehamn
med Bella & Flisan.Det ska bli kul !!! 

Karro och Douglas kom oxå hit på em, så dem
stannade och åt middag tsm med oss.
Lille Douglas har lärt sig att vinka nu, och det ser
så otroligt gulligt ut. Kryper gör han nästan oxå nu.
Mormor´s lille älsklingskille !! ♥



Nu på kvällen tittade Izza och Micke förbi en stund.
Dem stannade inte så länge, men vi hann prata lite iaf :)
Snart ska jag åka och hämta Jerre från jobbet, han ringde nyss
och frågade om jag kunde hämta honom för han slutar vid 9 ikväll
ist för vid 11. Och eftersom han åkte med Josey & MCkrillen till
jobbet så har han ju ingen bil att åka hem med.
Så självklart ställer hans mamma upp och hämtar honom,
 eftersom han är så snäll att jag får låna hans bil i några dagar.
Det är inga problem för min del.
Jag älskar ju att köra bil, så det är bara kul att få ut och
köra lite !! :)
När jag kommer hem igen blir det nog att kolla på tv med Älsklingen.
Brukar ju kolla på BIG BROTHER varje kväll vid 10 tiden.
Hahahaha... tycker det är lite roligt faktiskt !!
Det är roligast att kolla på dem som sitter i "Glashuset" :D
Hahaha....."Gurkan" , vilken kille.
Kan inte låta bli att skratta åt honom, han är lite rolig han !! 

Ha en fortsatt toppenfin kväll allihopa

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar