Baby Hello Kitty

♥ Lite hes idag

Godkväll sötnosar !! :) :love:

Det har varit en väldigt seg dag idag, igår kväll blev det
Singstar och vi höll på och sjöng till kl 8 i morse.
Det var jag, Fille, Josey, MCkrillen,Alex, Natta, Anton,
Jerre och Lukke som sjöng för allt vi var värda ;)
Gick och la mig vid halv nio tiden nu imorse :)
Vaknade igen vid tolvtiden, är jättehes idag och börjar bli
förskyld igen. Hesheten beror ju på allt sjungande inatt / i morse.
Det var jättekul iaf,verkligen en jättemysig och rolig kväll, natt & morgon :)
Älsklingen åkte iväg i morse till Arvika för att fixa lite,
han ringde nyss och Micke & Izza ska åka och hämta honom
i Molkom vid niotiden. Så snart är min Älskling hemma igen :love:







Karro & Douglas kom hit en stund idag och fikade.
Även Izza kom förbi på en kaffe.
Nu ikväll bjöd MCkrillen ( eller MCfrillen som han oxå kallas nu)
på middag här hemma i huset. Han bjöd på kyckling, potatissallad
och grönsallad med fetaost. Det var verkligen supergott :P
Tack än en gång !!!
Karro, Douglas och Josey var oxå här !!!



Nu sitter jag i sängen och kollar på "Solsidan",
samtidigt som jag sitter här och skriver lite i bloggen :D
Hahahhaha...älskar det programmet !!!
Det är så j**** roligt.

Fick mail av tjejen som hjälper mig att renopvera min blogg.
Hon är färdig med designen nu , så snart blir det lite nytt här
på bloggen :) NAJS !!!!! :love:

Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar