Baby Hello Kitty

♥ 1:a Februari

Ny dag, och början på en ny månad.
Tisdag den 1:a Februari är det idag !!
Det blev inget gym för mig nu på morgonen,
har hostat hela natten igen, så känner mig inte
så pigg för att träna !!!
Får ta nya tag så fort jag har blivit frisk ;)

I dag ska jag ta och städa lite här hemma
tänkte jag. Det behövs ser jag !!
Får väl ta mig ett varv med snabeldraken,
och sen en svängom med moppen.
Så att det blir lite ordning och reda här hemma ;)


Älsklingen :love:känner sig lite piggare idag så han
 ska upp till Teddy och hjälpa honom lite idag.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sen
ska jag ta och sätta igång med städningen här hemma.

Önskar alla en toppenfin dag !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar