Baby Hello Kitty

♥ Torsdagsmys

Godkväll alla mina kära läsare & vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

I dag har vi haft besök av Fille, Cissi & lille Dexter :love:
Jag fick hålla i mitt lille barnbarn, och satt och myste och beundrade
det lille underverket. Han är verkligen jättesöt !!
Karro, Amadeus och Douglas kom oxå hit och hälsade på, så båda
mina barnbarn var här samtidigt. Dogge ser så stor ut nu, när vi har
lille Dexter här hos oss.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Farmor´s söte lille Dexter
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag är väldigt lycklig och glad att jag har så
underbart fina barnbarn, och att dem är friska och krya.
Ska bli så härligt att få se dem växa upp !!
Douglas som alltid kommer att vara Mormor´s  lille älsklingskille
och nu även Dexter som alltid kommer att vara
Farmor´s lille älsklingskille :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Längtar även tills i Mars då Izza & Micke får sin lilla tös.
Då blir jag ju mormor igen, till en liten prinsessa :love:
Ska bli så kul att få en liten tjej i familjen oxå
Sen blir jag mormor ännu en gång i Juni 2012, men vet inte än om det blir
en flicka eller pojke, får reda på det nu i Januari. Spännande !!!
Känns så härligt att ha massor av barnbarn runt
omkring en. Det är en underbar känsla :love:
Dem ger en så mkt glädje & kärlek  !!!
Jag älskar mina barn över allt annat och mina
Barnbarn är det bästa som finns :love:
♥ Granny's Angels ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag kolla på film och vänta på att Josey kommer och
hämtar lilla Myran. Hon slutar ju vid 23:00, så hon brukar vara
här vid kvart över. När Josey hämtat Myran ska jag krypa ner i
sängen hos min Älskling och mysa lite innan jag somnar :)

Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa !!

Dröm söta och fluffiga drömmar !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥



Jane

Barnbarn är livets efterätt som så många säger.

Vad härligt att du snart har så många vännen.

Kramar i massor och ha ett riktigt gott nytt år nu finaste Mimmi. / Jane

2011-12-29 @ 23:04:24
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Anonym

Hej hjärtat..Först och främst MEGA STORT GRATTIS till er förlovning. Så glad jag blir för dig min vän. All lycka i världen till er. Och sån liten goding sen, jisses så vacker. Jag skall ju också få lyckan att bli farmor igen i maj. Mormor kan jag aldrig bli, men gissa om jag pussat på mina gofisar i jul. Nu vill jag bara av hela av mitt hjärta önska dig en underbar Nyårshelg och ett riktigt GOTT NYTT ÅR.. Så spännande eller hur...



Massor av Kramar Lisa

2011-12-29 @ 23:34:04
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Åh så otroligt söt han är!! Åh så roligt att du väntar fler barnbarn :) Saknar er så! Och hoppas verkligen att vi ska träffas snart igen :) Mys nu av kärlek och familj!



Mängder med kramar och kärlek till dig!

2011-12-30 @ 00:15:24
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆ Fru Eriksson

Naw,såå söt & underbaret att "snusa bebis" ♥...

Grattis Farmor & det blir fler härligt :)

/Kraaaaaaaam från mig!

2011-12-30 @ 16:30:08
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
maria

Vilken fin liten kille :)

Vad mysigt att få ännu ett barnbarn <3

Ser fram emot när det blir min tur...



Må så gott fina du :)

Kramar

2011-12-30 @ 20:00:22
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar