Baby Hello Kitty

♥ Mysig onsdag

Halloj alla mina söta & rara läsare och vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Snart är denna dag över, och det har varit en toppenfin och mysig dag.
Trots lite tråkiga besked nu på em, men det ordnade sig till slut iaf.
Josey kom med lilla Myran strax innan halv 6 i morse, hon var så glad
och busig när hon kom hit. Tog en promenad hem till Cissi & com på fm.
Myran & Zelda busade runt, och Cissi bjöd mig på lunch.
Lasange blev det , och det var verkligen supergott :D
Tack Cissi för trevligt sällskap & god mat !!!
När vi hade ätit och Myran & Zelda hade busat färdigt, promenerade
jag & Myran hem till Karro & Dogge en stund :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge med tomteluva
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge sitter i sin pulka
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge äter vindruvor
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Där blev det fika, och lite bus och lek med Dogge
Efter att vi hade fikat, och Myran hade vilat en stund gick vi hem till
huset. Josey kom och hämtade lilla Myran strax innan kl 3.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Lilla Myran med tomteluva
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Vid halv 4 tiden gick jag och Älsklingen hem till hans pappa & Harriet,
för Älsklingens pappa mådde inte så bra. Satt där hemma hos dem och
väntade på att ambulansen skulle komma. När dem kom fick Älsklingens
pappa lite smärtstillande, och efter
ett tag kände han sig lite bättre så han behövde
inte köras till akuten. Skönt att det ordnade sig :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Vid fem tiden åkte jag och Älsklingen hem till Josey.
Karro, Dogge & Amadeus var redan där när vi kom. Josey bjöd på
ett litet julbord, och det var så gott :)
Till efterrätt fick vi kaffe & tårta..... MUMS !!!
Tack Josey för en mysig stund och jätte god mat :love:
Busade & lekte lite med Dogge innan vi tackade för oss och åkte hemåt.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge och Myran i Myran´s korg
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Skjutsade hem Karro & Dogge först , och sen åkte vi hem till Teddy
en stund och hälsade på innan vi åkte hemåt :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Älsklingen har bäddat ner sig i sängen och ligger och kollar på tv,
och jag hamnade förstås här en stund framför min dator.
Men ska väl snart krypa ner hos min Älskling och mysa lite innan
jag sluter mina små blå för ikväll.
I morgon kommer Lukke hem , och det känns jättebra :)
Ha en fortsatt jättefin och mysig kväll
alla mina kära läsare & vänner.
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jane

Hallå vännen! Här sitter jag och natt suddar...

Hoppas att det inte är något allvarligt med din älsklings pappa?

Kramar i massor finaste du / Jane

2011-12-22 @ 02:59:02
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar