Baby Hello Kitty

♥ Mysdag

Halloj alla mina underbara läsare & vänner !!
Jag hoppas att ni mår bra allihopa, och att ni haft en underbar dag :)
I dag har jag haft en riktig myyyyyys dag !!
Jag har bakat idag, det blev en Pepparkaks-kladdkaka och "Snöbollar".
Satte även ihop mitt pepparkakshus, men har inte dekorerat det riktigt
färdigt, så jag har inte tagit något kort på det ännu ;)
Men så här såg mina bakverk ut som jag gjorde idag  !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Mumsiga små " Snöbollar "
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Pepparkaks-kladdkaka
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Josey, Ida ( Josey´s kompis) och Karro kom och fikade på em.
Jätte mysigt och trevligt med lite sällskap & go´fika :)♥
Vid halv tre tiden tog vi oss en promenad till Storbron och hämtade
lille Dogge på dagis :love:
Efter det följde jag & Josey med hem till Karro & Dogge, och Karro
bjöd på mat. Det blev även lite bus & lek med Dogge förstås :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Lille buskillen
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Ohhhhh ... ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

♥ Äter chokladboll och kollar på tv ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Lek med boll
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Nye lille Zlatan
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Dogge in action
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge på plats på sin pall
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge borstar tänderna
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Josey fick sin lille hundvalp nu ikväll, hon var iväg och hämtade
lilla "Mira", och sen kom hon tbx upp till Karro & Dogge.
Dogge tyckte det var väldigt spännande med lilla "Mira", samtidigt som
han var jätterädd för henne. Men hoppas att det går över om han träffar
henne lite mera. Lilla Mira är så sööööt :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Lilla Mira
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I morgon ska jag passa henne en stund när Josey ska på kurs på jobbet,
och sen på kvällen ska hon på julbord med jobbet, då ska lilla Mira vara
hos mig. Josey följde med hem till huset nu ikväll en stund, så att Maja fick
träffa Mira. Men Maja gjorde inte så mkt, hon nosade på Mira sen jamade hon
och sprang iväg. Efter det lade hon sig på en stol i köket och tittade ner på
lilla Mira som stod på golvet och gnällde :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag måste ju berätta att jag vann en tävling inne hos min goa´& söta vän Lisa
nu ikväll oxå, och det gjorde mig Sååååååå otroligt GLAD :love:
Jag vann det söta & coola verktygssetet i rosa .... Wiiiiieeeee !! :D
I´m soooooooo Happy !!! ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Känns så coolt att jag nu kan jag ha dessa fräcka verktyg när jag fixar
till saker här hemma.  Nu kommer saker att kännas så mkt roligare att göra & fixa till.
Jag klarar det mesta själv...... hihihihi. Det vet ni, som känner mig !!
Nu när jag får ett verktygset i rosa , så kommer jag att kunna klara ALLT själv :D
Hahahahaha .... ja, ok nästan allt iaf ;)
Jag är så glad och tacksam !! :love:
TUSEN TUSEN TACK till Lisa och hennes man !!!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Så nu är snart denna torsdag över, snart dax att krypa ner i sängen och försöka
få lite skönhetssömn ... hehhehehe :D
Jag är så tacksam & glad och jag känner mig så otroligt lycklig i kväll.
Jag är så tacksam och glad för att jag har mina nära och kära,
mina underbara bloggvänner,
min älskling ( som jag nyss har pratat med i telefonen)
Tack för att ni finns allihopa :love:
♥ I Love U all ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Ooooo,va underbart & ♥-ligt Grattis till den fina vinsten,förstår att du blev glad :)

Du har ett maikl från mig vännen/Kraaaaaaaaaam

2011-12-09 @ 10:56:25
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Jane

Härliga bilder allihop !

Men jag blev ju helt fast på dina snöbollar! Vad är det för något? Ser helt otroligt gott ut.

Kramar i massor finaste du / Jane

2011-12-09 @ 17:36:39
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar