Baby Hello Kitty

♥ Julkalender #20

Bild nr 20
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

B.L.O.S.S.A ....... Glöggen heter Blossa !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jane

Men finaste Mimmi vad många paket med julpapper och allt.........

Får jag öppna dom eller vill du att jag skall vänta till julafton?

Jag är ju så nyfiken så att jag spricker.......

TUSEN TUSEN TACK !!!



Miljarder kramar finaste du / Jane

2011-12-20 @ 18:23:51
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Anonym

HOHO..hej hjärtat. Så fin din kalender är. Vill bara säga att om du tittar in på min blogg så kommer du känna igen lite saker. Ha de så bäst och ha en fin fortsatt julvecka. Ska till fabriken och hämta gubben så vi får fara hemöver Sverige...



Kramar Lisa

2011-12-20 @ 19:56:11
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar