Baby Hello Kitty

♥ Happy !!!!

Halloj alla mina kära läsare & vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Jag sitter här hemma och är så lycklig & glad ,
min älskling är på väg hem och det känns så underbart :love:
Jag vet inte riktigt när han kommer hem än , men självklart  kommer jag
att vara vaken och vänta på honom  :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag har jag städat lite här hemma, varit till ICA och handlat.
Känns lite tomt att inte ha lilla Mira här ikväll,hon är hos Josey´s kompis
Ida , men i morgon kommer Mormor´s lille busiga Mira hit igen :love:
Har inte träffat lille Dogge idag heller ...Snyft !!
Men jag har iaf pratat med Lukke i telefon en stund nu ikväll :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Har väntat på att söta lilla Bella ska höra av sig , hon skrev till mig
på Fejjan igår och frågade om vi skulle ta en kvällsfika nu ikväll...... men hon har
inte hört av sig. Kanske fick hon förhinder,
Nåja .. jag hoppas att hon hör av sig någondag när hon
får tid och lust att ses. I miss my friend very,very much :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
NU ska jag fortsätta lyssna på musik, vänta på min älskling
och jag längtar såååååå till jag får hålla om honom...'
wiiieeee, vad jag kommer att sova gott inatt  :)
Ha en fortsatt fin och mysig kväll alla mina kära läsare & vänner !!
:love: Love U :love:
Tack för att ni finns !!!



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar