Baby Hello Kitty

♥ Mys Fredag

Godkväll alla mina kära läsare & vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Hoppas att ni har haft en toppenfin dag idag, och att ni även har en
mysig och härlig fredagskväll nu :)
Jag har haft en fin dag, har städat lite på fm, och på em kom Lukke
hem. Han åker tbx till Solbacken på söndag igen.
Kul att få ha honom hemma över helgen :love:
Lukke ville inte följa med till Karro & Dogge och äta middag nu ikväll ,
jag gick dit själv. Karro bjöd på "Morgans Sallad" . Gottgottigottgott :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge busig & glad som alltid
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu i kväll kom Izza & Micke förbi en stund och hälsade på :)
Så vi kollade lite på IDOL en stund, innan de åkte hemåt.
Har pratat med Älsklingen min i telefonen en stund oxå,
Saknar honom :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag med posten fick jag ett brev/paket av min goa´vän Taru.
Självklart innehöll det massor av fina små presenter :love:
Fick ett supersött doft hjärta med en ängel på. I LOVE IT !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
'
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag fick även massor av underbara jul-tags och ett par jul-örhängen,
och jättesöta stickers med cupcakes på :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen , kolla vilka två finalister
det blir i IDOL... sen ska jag sova !!!
Sov Gott & Dröm Sött !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥

penny

Vilka fina presenter :D



Och en mycket bra bild på dig, och sist men inte minst sötaste leendet från lillprinsen :)



kramen

2011-12-02 @ 23:36:08
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar