Baby Hello Kitty

♥ Det närmar sig ....

Godkväll alla mina kära läsare och vänner !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag hoppas att ni alla haft en fantastisk dag, och att ni inte stressar ihjäl er nu ....
bara för att det är julafton om 4 dagar. Själv är jag lugn & jag känner mig otroligt lycklig.
Jag tycker inte om julen så jätte mkt, men jag försöker att göra det bästa av det som skall komma.Självklart hoppas jag att det kommer
att bli en underbar, mysig och härlig jul tsm med mina nära & kära ♥

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I dag har jag passat lilla Mira när Josey jobbade, måste bara få tala om att lilla Mira är en underbar
liten krabat. I dag har hon och Älsklingen legat i sängen och myst, jag har varit ute på promenad
med henne, och hon har busat runt här hemma.
Hon vill ju gärna leka med Maya, men det vill inte Maya. Hon jamar och  går därifrån
Mira är otroligt  busig och bits lite för mkt , men hon är ju såååååååå söt !! ♥
Av Mormor ( Mig såklart ) har hon fått smeknamnet "Myran" nu :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
På dagen kom Karro & Amadeus förbi och fikade med mig , mkt trevligt & mysigt ♥
Dem hade med sig grillad kyckling,, baugetter och skagenröra...så det blev en riktig
dunder fika. Tack snälla ni för att ni kom förbi och hälsade på ♥
Lilla apan var på dagis, så han var ju inte med. Men har iaf sett honom en stund på
kvällen när han, Karro & Josey skulle ner på stan och shoppa lite.
Dogge har ju jul-lov nu , så jag hoppas att jag kan träffa honom lite oftare nu de
dagarna han är hemma. Mormor´s lille älsklings kille !! :love:
Cissi var här en stund idag oxå. Känns kul att hon kommer förbi och pratar lite.
I dag var inte Zelda med ( Mira´s syrra) , men i morgon ska jag & Mira promenera hem
till Cissi & com och äta lunch.
Hon frågade om jag ville komma och luncha med henne i morgon. NICE !! :) ♥
I morgon kväll är jag & Älsklingen , och även Karro & Dogge bjudna hem till Josey på
en liten julmiddag~ Julbord a´la Josey .Min älskade söta lilla Josey :love: ,
blev så glad och fick en tår i ögat när hon frågade mig idag om vi ville komma till henne.
Självklart vill vi det, och är så tacksam och glad !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ska jag krypa ner brevid min Älskling i sängen och titta lite på tv ,
innan det är dax att sova. GODNATT alla mina söta läsare & vänner

♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jane

Vad mysigt med både hunvakteriet och julbordet som nalkas.

Hoppas att du har sovit gott och tack finaste du en än gång.

Kramar i massor / Jane

2011-12-21 @ 06:26:52
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar