Baby Hello Kitty

♥ En mammas tankar & ord

Om jag kunde ge dig en värld full av lycka, skulle jag.

Om jag kunde ta din sorg och smärta och känna de istället för dig, skulle jag.

Om jag kunde ge dig styrkan att hantera de problem

som den här världen kan ha för dig, skulle jag göra det också.

Det finns ingenting som jag inte skulle göra för dig, för att få skratta i stället för tårar.

Jag kan inte ge dig lycka, men jag kan känna det med dig.

Jag kan inte ta bort allt ont i denna värld, men jag kan dela det med dig.

Jag kan inte ge dig styrka när du behöver det mest,

men jag kan försöka att vara stark för dig.

Jag kan vara där för att tala om för dig hur mycket jag älskar dig :love:

I tider då du känner att du behöver nå ut till någon, kan jag vara där för dig

inte att ändra hur du känner, men att gå igenom dessa tider med dig.

När du var liten, så  kunde jag hålla dig i mina armar för att trösta dig

och du kommer aldrig vara för vuxen för mig,

för att jag ska lägga mina armar runt dig.

Du är så speciell för mig, och en av de finaste gåvor jag någonsin fått ,

var du den dagen du föddes.

Jag är din mamma, du är min son & Jag älskar dig av hela mitt hjärta :love:

Du klarar det här, du måste klara det här !!

Jag & dina syskon kommer alltid att finnas här för dig,

Vad det än gäller , när det än är så finns vi alltid här ,

och tsm är vi starka !!!

~ ~ ~ ~ ~ ~

:love:
Loppan

Så vackert skrivet vännen! Fick mig att börja gråta...

2011-08-29 @ 13:03:05
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
☆Fru Eriksson

Blir rörd & berörd,vännen....

/Kraaaaaaaaaaaaam till dig & de dina!

2011-08-29 @ 14:16:15
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Mystjejen

Så fint skrivit styrkekramar till Er <3

2011-08-29 @ 16:47:30
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Bella

Svårt att hålla tbx tårarna när jag läser detta <3 Styrke kramar till er alla <3

2011-08-29 @ 19:33:03
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar