Baby Hello Kitty

♥Med blandade känslor...

Heeeej alla mina söta läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag måste erkänna att det var med blandade känslor och med
en tår i ögonvrån som jag sa "Hej Då" till Älsklingen idag.
Jag kramade och höll om honom en lång stund ,
innan han satte sig i bilen och åkte iväg till Norge.
Jag tycker det är otroligt jobbigt just när han ska åka,
och nu när han har åkt saknar jag honom enormt mkt :love:
Men om några veckor ses vi ju igen, och jag vet ju att om några dagar
kommer det att känns ok att han är iväg och jobbar !!
Det är bara just detta att släppa taget när han ska iväg, som är jobbigt !!
Jag älskar honom så otroligt mkt och det känns tomt i hjärtat när han åker.
:love: He´s the man in my life ~ The love of my life :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
När Älsklingen hade åkt iväg mötte jag Karro & Douglas nere på stan,
och vi gick och tog en fika på Caféhuset .
Jätte mysigt, som alltid :)
Douglas hade ingen feber idag, men han är ju fortfarande förskyld
och hostar. Men han var glad att träffa sin mormor idag iaf.
Det värmer i hjärtat mitt :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mormor´s lille prins
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morgon ska jag passa Lill-Prinsen , för Karro ska iväg och spela
bortamatch. Så då får vi se vad jag & Dogge hittar på :)
Nu är det dax för lite fredagsmys här !!
Ha en fortsatt underbar och mysig fredagskväll alla raringar :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
penny

Inte kul att vara ifrån varandra, jag skulle också vara ledsen om vi skulle vara ifrån varandra i flera veckor. Tur du träffade lill prinsen idag, han fick dig nog att le igen ;)



Han är så söt :)

2011-08-19 @ 20:44:32
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Cilla

Det måste vara jobbigt när han åker iväg på jobb! Tur att min gubben jobbar på hemmaplan =D

Jag hör av mig i morgon ang. lampan =)

Ha det gott!

2011-08-19 @ 22:16:55
  URL: http://cillapilla.devote.se/
Mystjejen

Förstår att det är en jobbig känsla kram på dig <3

Lät som en mysig eftermiddag, så söt han är <3 ha en mysig kväll och dag imorgon Kramar

2011-08-19 @ 22:23:29
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar