Baby Hello Kitty

♥ Utlottning av High heels

Halloj mina kära läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag har städat lite i min garderob, och jag hittade några par jätte snygga skor
som jag inte har använt, så jag tänkte ha en liten utlottning av dem här på
bloggen :) Blir lite spännande att se hur det går , det är första gången jag
gör ngt sådant här på min blogg !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ 1 ♥
Ett par svarta High heels, köpta förra sommaren på Nelly.com
Strl: 38 , Klacken är 11,5 cm.
Aldrig använda
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ 2 ♥
Supersnygga svarta High Heels, även dem är köpta på Nelly.com
förra sommaren.
Strl: 37, klacken är 11,5 cm
Aldrig använda
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ 3 ♥
Ännu ett par supersnygga High Heels köpta på Nelly.com
Strl: 7,5 , klacken är ca 13 cm
Köpta sommaren 2009, provade 1 gång men inte använda
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ 4 ♥
Ett par High Heels i brunt, även dem är köpta på Nelly.com
Strl: 38 , klacken är 11 cm
Köpte dem sommaren 2009, men har aldrig använt dem.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Skriv en kommentar under detta inlägg, och tala gärna om ifall det är
några speciella par Hig Heels ni skulle vilja ha om ni vinner:)
Utlottningen pågår till onsdag den 31 augusti 2011 kl 20:00 ,
då drar jag 4 stycken vinnare  :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Lycka Till !! ♥
Cilla

Ja för tusan,jag vill vara med..och om jag skulle vinna är nr1 och 4 favoriter =D



Sv:Bra bud med tanke på att pengarna går till välgörande =) men jag får vänta in den andra som är intresserad och se vad hennes bud blir. =b

Ha det gott!

2011-08-18 @ 21:24:51
  URL: http://cillapilla.devote.se/
Mystjejen

Åhhhh jag är gärna med och favoriten är nr 1, så läckra WOHOO <3

Kram

2011-08-18 @ 21:30:07
  URL: http://blogg.mystjejen.se
penny

ååååååååååååå vilka snygga skor :)



Jag är helt klart med och vinner jätte jätte gärna nr 1.



kram kram



2011-08-18 @ 21:40:47
  URL: http://pennys.webblogg.se/
karrrrro

jag vill vara med, vill också ha nummer ett ;)

2011-08-19 @ 21:19:19
☆Fru Eriksson

Wiiiii...Fel storlek för mig men...

Önskar verkligen vinna till min goa dotter helst Nr 1 eller... Nr 4



/ ♥-e Kraaaaaaaaaaam från mig!

2011-08-20 @ 10:55:33
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Daniella :)

Par nummer 3 var super fina :)

2011-08-20 @ 19:49:10
Jessica

Åh, skotokan i mig gick i spinn när jag såg det här inlägget! Klart jag vill vara med i utlottningen: par nr 1 och par nr 4 är helt i min smak! ;o)

2011-08-21 @ 17:23:30
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar