Baby Hello Kitty

♥ Tack min älskade dotter

Hej raringar :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ikväll bjöd Josey & MCkrillen på middag.
Pannbiff, potatis,sås & Sallad. Jättegott !!
Och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde & kaffe :)
Jag fick en underbar present av Josey när jag kom dit.
Blev tårögd och såklart jätte jätte glad :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Presenten låg i en superfin liten påse
~ ~ ~ ~ ~ ~
I påsen låg denna underbara ljuskub med vacker text på
~ ~ ~ ~ ~ ~
Så fint !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Älskar denna vackra ljuskub
~ ~ ~ ~ ~ ~
Tusen tusen TACK min älskade dotter
för den underbart vackra presenten :love:
Du gjorde din mamma väldigt väldigt glad !!!
:love: Jag älskar dig, min lilla Josey !!! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar alla mina söta läsare & vänner en fortsatt fin & mysig kväll.
Ta väl hand om er !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Underbart,sån't värmer mamma ♥...

/Kraaaaaaaaaaaam min vän!

2011-08-28 @ 22:36:52
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
penny

Gud vilken fin present, jag förstår att du blev jätte glad :)

2011-08-28 @ 22:51:51
  URL: http://[email protected]
Anonym

Hej Mimsan...Ja där ser du så värdefull och uppskattad du är. Jättefint var deoch sen go middag på de. Njut av allt hjärtat och du är värdefull och viktigt. Ha en fin vecka nu...



Kram Lisa

2011-08-28 @ 23:41:40
Loppan

Så fin ljuskub! Förstår att den värmde i mammahjärtat!



Kramar fina <3

2011-08-29 @ 13:02:04
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar