Baby Hello Kitty

♥ Så blev det kvällen .....

Halloj alla mina rara & söta läsare & vänner :love:
Hoppas att ni alla har haft en fin måndag, och en fin
start på den nya veckan :)
Den här dagen har gått så fort tycker jag , men det är säkert
för att jag har haft en hel del att göra idag.
På morgonen gick jag ner och la mig i solariet en stund, det var ett
tag sen jag gjorde det nu. Och det var verkligen avslappnande & skönt :)
Efter att jag hade solat, träffade jag Karro på stan och vi tog
en fika på Caféhuset. Hon hade lämnat Dogge på dagis, och han hade
blivit jätte ledsen när hon gick. Men sen under dagen hade det gått jättebra !!
Ulrika från Soc kom hit strax efter kl 13:00 , och vid två tiden gick
vi tsm på EVK möte på skolan. Mötet var ok !!
I morgon börjar ju Lukke i 7:an, och jag hoppas att det kommer att funka bra.
På em pysslade jag & fixade lite här hemma.
Orkade inte laga mat, så det fick bli en Avocadosallad med nybakat bröd
från "La Strada" på kvällen.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Avocadosallad med skinka, räkor, ost, färska champisar, tomat,
gurka, ägg, sallad, avocado förstås & vitlökdressing...... Mums !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro var på fotbollsträning nu ikväll, så jag passade Lill-Prinsen:love:
Jag hämtade honom strax innan kl 18:00, och då tog jag en promenad
med Dogge. Var ner till stan en sväng, sen blev det även en liten
promenad till ICA innan jag & Dogge gick hem till Karro´s lgh.
~ ~ ~ ~ ~ ~
En festis är gott när man är ute på promenad
~ ~ ~ ~ ~ ~
Dogge fick bada när vi kom hem, och sen fick han sin kvällsvälling.
Efter det blev det lek & bus med Dogge tills Karro kom hem strax
efter kl 20:00.  . Det var en trött liten kille , som blev så glad
när hans mamma kom hem :) Han vinkade "Hej Då" till sin mormor,
när jag gick hemåt. Nu sitter jag här framför datorn en stund.
Ska snart ta och krypa upp i soffan och kolla lite på tv,
innan det är läggdax :)
Ha en fortsatt fin & mysig kväll alla mina raringar :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Loppan

Mmm...vad den middagen såg god ut. Blir nästan hungrig här nu :-)



Tack för din krya-på-dig hälsning! Varma ord värmer när det känns jobbigt!



Ha en fin kväll.

Kramar!

2011-08-22 @ 21:50:24
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
S A R I S

Fin blogg!

Kolla gärna in min blogg också! :)

2011-08-22 @ 22:10:42
  URL: http://sarisfoto.blogg.se/
Mystjejen

Så gott det såg ut med middagen =)

Så söt han e lilla Dogge när han sitter där i vagnen, charmtrollet ^^ Kram söta <3

2011-08-22 @ 22:57:52
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Lisa

Oj den salladen såg supergod ut. Klart att jag ringer igen gumman. Gu så söt han är din lille gofis. Ha de så bäst...



Kram Lisa

2011-08-22 @ 23:35:28
  URL: http://frelugan.blogspot.com
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Låter som en fantastisk dag underbara du!



Många kramar till dig!!

2011-08-23 @ 00:11:03
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar