Baby Hello Kitty

♥ Regnig Lördagsmorgon

Godmorgon mina hjärtan :love:
Hoppas att ni har sovit gott och att ni är glada & lyckliga :)
Här regnar det och det är mulet & grått, men jag känner mig
pigg & glad iaf. Sitter här med en stor kopp kaffe och njuter av
denna morgon, trots att det känns tomt och ensamt utan min Älskling :love:
I dag ska jag passa mitt Älskade lille barnbarn när Karro åker
iväg och spelar match. Tråkigt att det regnar ute, men jag & Dogge får
hitta på ngt skoj innomhus ist :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Tack snälla söta blogg vänner för era fina kommentarer.
Det värmer i hjärtat och jag är så tacksam och glad för att ni finns :love:
Önskar er alla en underbar dag !!
Ta vara på dagen & Var rädda om er
Var lyckliga & Njut av livet :love:
♥ Puss & Kram, och massor av kärlek till er alla ♥
Cilla

Ditt lilla barnbarn är ju så supersöt!

lampan är din om du fortfarande vill ha den =)

2011-08-20 @ 16:27:32
  URL: http://cillapilla.devote.se/
Lisa

Hej mimsan..Ja tomt utan andra halvan förstår jag. Vi har nätt opp vaknat till liv än. Du han är ju únderbar din lilla gofis, söt som socker. Ha de bäst så hörs vi...



Kramar Lisa

2011-08-20 @ 23:28:48
  URL: http://frelugan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar