Baby Hello Kitty

♥ Min tisdag

Hej hopp alla sötisar :love:
Även denna dag har varit fylld med solsken , en helt underbar
dag med andra ord :love: På em kom det dock en hel del moln på himlen
men det gjorde inte så mkt, då gick jag in och städade lite ist :)
Karro & Douglas har varit här idag , och Douglas badade i sin pool !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Även Alex har varit här nästan hela dagen idag :)
Jag har även kämpat med att klippa gräsmattan idag , och det kan jag
säga att det inte var så kul. Gräsklipparen håller på att balla ur helt
verkar det som ...grrr !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Fick ett underbart pkt med posten idag , av min kära vän Taru :love:
Det innehöll massor av små paket, ett långt härligt brev och lite foton.
Blev förstås jätte jätte GLAD :D :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu på kvällen har jag roat mig med pedikyr, manikyr och gjort slingor
i håret. Så det blev en riktig "makeover" ..hihihihi !!
Nu blir det att slappa en stund framför tv´n innan det är dax att
krypa ner i sängen och sova :)
Ha en fortsatt mysig kväll alla mina söta läsare & vänner !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
V a n i l l a

Hej på dig Mimmi... nu är jag tillbaka igen efter min blogg-semester och jag njuter fortfarande av både ledighet och soliga dagar.



Jag har massor att läsa här hos dig av alla inlägg som jag missat, men jag får ta det en annan dag för nu börjar klockan bli mycket.



Vilket jätte fint paket du fick med posten idag av din vän Taru. Jag la ju självklart märke till så fint allt var inslaget och kuvertet var ju så otroligt vackert dekorerat dessutom. Och så mycket fint du fick i paketen - så skoj !



Ha det jätte fin !



Kram Kram

2011-08-02 @ 23:12:42
  URL: http://the-vanilla-blogg.bloggspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar