Baby Hello Kitty

♥ Full fart

Hej hopp alla mina söta läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag hoppas att ni har haft en underbar dag  !!!
Själv har jag haft en jättemysig och fin dag :)
På fm blev det en roadtrip till Karlstad med Karro & Douglas.
Vi åkte till en affär där Karro köpt vagnen till Douglas, den var ju trasig på
ena däcket så dem skulle fixa det medan vi väntade där. Det tog en bra stund,
och Douglas var det förstås full fart på. Han sprang runt i affären och kollade
och rörde på allt i hyllorna :) Det fanns lite leksaker som han kunde leka med i
butiken, b.l.a fanns det några dockor ( Flickdockor) Det la Douglas förstås märke till,
tjejtjusare som han är....hihihihi :) Han gick runt och bar på en av dockorna,
kramade henne och pussade henne ....så sööööt !!!
Tror faktiskt att jag ska köpa en tjej docka till Douglas , även om han är kille.
För visst kan även små killar ha dockor ???!!! ;)
När vagnen var färdig , blev det ett besök på Donken innan vi fortsatte
hemåt. Douglas åt pommes och chicken nuggets i bilen.
Han var go´& gla´nästan hela vägen hem iaf !! ;)
När vi kom hem släppte jag av Karro & Douglas hemma hos dem,
sen åkte jag hem och lämnade bilen. Efter det promenerade jag ner till byn
och tog en fika med Josey på Caféhuset. Jättemysigt & trevligt :love:
Vid två tiden kom MCkrillen och hämtade upp Josey på stan , för dem
skulle iväg till jobbet, och jag promenerade hemåt igen.
Fixade iordning lite att äta till mig & Lukke och sen gick jag ut på en liten
em promenad, med hörlurar i öronen och musik på högsta volym så gick jag på en
promenad i ca 1 timme. Skönt & mysigt !!! :love:
Nu på em/ kvällen har jag pysslat & donat lite här hemma, pratat med Älsklingen
i telefonen en stund och bara tagit det lungt !!
Gjorde slingor i håret nu ikväll igen ...förra gången blev det ju inte så bra.
Så jag lånade Jerre´s rakapparat och klippte av mig håret och färgade det
brunt. Nu ikväll ville jag prova få det ljusare igen , och vad blev resultatet ...
hmm, ja vad ska jag säga. Är ju inte så blond, mera åt det "morotsfärgade" hållet
kan man ju säga. Men det får duga så länge ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I dag är det 1 år sedan jag & Älsklingen "träffades" ... vi hade ju setts innan
och pratat lite som "grannar" men inget mera.
Den här dagen för 1 år sedan kom han hem till mig för första gången tsm
med Alex. Vi pratade, skojade och hade en jätte mysig kväll, och nästa dag
träffades vi igen...sen har det bara flytit på kan man säga !! :love:
Jag skrev ett långt sms till honom idag, och berättade hur jag känner för
honom och att jag är glad & lycklig att jag träffade honom.
När han ringde nu ikväll berättade han att han blev jätte glad för mitt sms,
och att han älskar mig av hela sitt hjärta :love: Det värmde måste jag erkänna !!
Det kändes jätte bra, och han vet ju att jag
inte skriver ngt till honom som jag inte menar.
Jag har gjort minst två personer glada idag , och det känns jättebra.
Jag älskar att göra andra människor glada & lyckliga :love:
Jag gjorde min Älskling glad med ett sms, och jag gjorde även min söta bloggvän
Mystjejen glad , med några små gåvor !!
Jag tror även att jag gjorde Douglas lite glad idag :love:
Det finns även personer som gjort mig väldigt glad idag... Karro & Douglas förstås ,
Min söta dotter Josey, min goa´bloggvän Mystjejen, min söta vän Taru ,
mina goa´bloggvänner med sina fina kommentarer och självklart min Älskling :love:
Tack för att ni finns , ni har gjort mig glad på olika sätt idag och jag är så tacksam
för att ni finns !! Ni är ljusen i mitt liv :love:
♥ Love U ♥
~ ~ ~ ~ ~ ~
Köpte en jättesöt ram för några dagar sedan på en loppis här i stan, och
igår fick jag lite nya foton av Karro. Så självklart satt jag in ett foto på Mormor´s
lille Älsklings kille i den fina ramen. Det blev jätte "najs" tycker jag :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ska jag sluta skriva , för annars kommer det säkert att bli en hel roman ;)
Men jag har så mkt känslor i kroppen , och jag är så tacksam och glad för
alla människor som jag har runt omkring mig och jag vill att ni ska veta det.
Jag är så tacksam och så glad för alla mina goa´, söta vänner som jag har,
mina älskade barn som betyder ALLT för mig, mitt älskade lille
barnbarn som jag älskar av hela mitt hjärta , och för min Älskling som gör mig
så lycklig och som jag älskar så mkt !! :love:
Om ni bara visste hur mkt ni betyder för mig.
TACK för att ni finns, ni är guld värda ALLIHOPA :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu är det filmtajm , med en påse chips som jag fick av Jerre igår.
Jag har ju lite tur att jag har 3 barn som jobbar på OLW nu , så jag får ju
smygsmaka dem nya chipsen lite före er andra ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
I kväll blir det "Salt & Vinegar" som är med på Mysmatchen
Ha en fortsatt mysig tisdagskväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lilitha

Jamen bor du i Karlstad... Min älskade lilla charmiga stad, där jag föddes. Bor nu bortåt huvudstaden. Men min mor och bröder bor kvar där, så det blir några turer dit om året. Din blogg är så himla fin och kärleksfull, och man blir så positiv när man läser det du skriver. Kram söta du...

Lilitha

2011-08-09 @ 22:50:26
  URL: http://lilitha.blogg.se/
Jessica

Så fint med ramen. =)



Åh, salt & vinägerchips - det är ju en helt beroendeframkallande kombination! Mmm...

2011-08-13 @ 19:11:55
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar