Baby Hello Kitty

♥ En vän med ett hjärta av guld

Hej sötnosar :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag hoppas att ni alla har haft en toppenfin dag, här har det varit
lite upp & ner. Men jag hoppas att allt snart blir bättre igen.
Oron & rädslan finns ju fortfarande kvar, men förhoppningsvis får vi
reda på mera på fredag, då det blir ännu ett besök i Karlstad.
Fick iaf en underbar överraskning idag , när jag kom hem från Karlstad
och tittade i min brevlåda ~ där i låg ett litet vitt paket.
Åhhh, jag blev så glad när jag såg att det var från Mystjejen :love:
Öppnade paketet och däri låg massor av fina saker som hon pysslat
ihop till mig, blev alldeles tårögd. Älskar verkligen anteckningsboken,
och den kommer med säkerhet att komma att användas flitigt !!! :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Tusen TACK min söta vän , sakerna gjorde mig så otroligt glad så
du anar inte. Du är en ängel och du har verkligen ett hjärta av guld
Tack för att du finns !! :love:
Massor av kramar & kärlek till dig min goa´vän ♥
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ikväll har jag passat Douglas när Karro var på fotbollsträning.
Han e´så busig och go´min lille älsklingskille ♥
Vi lekte och busade, och Douglas dansade lite till musiken på radion.
Sååååååå sööööööt :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Innan vi gick hem till Karro & Douglas lgh nu ikväll , fick Douglas
hjälpa sin mormor att dra 4 vinnare till utlottningen av High Heels :)
Det kommer ett inlägg om det lite senare ikväll eller i morgonbitti !!!
När vi promenerade hem till dem spöregnade det ute, och när jag
senare gick hem från Karro så fick jag se den vackra regnbågen
på himmlen !! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en fortsatt fin & mysig kväll alla mina kära läsare & vänner ♥
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Visst är hon helt otrolig vår söta Mystjejjen. Jag fick också så otroligt fina saker i brevlådan idag. Hon är toppen!!

Tänker på dig Mimmi!!!



Massor med kramar till dig!

2011-08-31 @ 21:51:59
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
kaffehörnan

Vad fint du fått kära du

Hon är en underbar tjej

2011-09-01 @ 17:56:30
  URL: http://kaffehornan.se
Åsa

Hon e toppen, och det är du med! :) Hoppas verkligen vi kan få till en fikadejt snart, har haft så himla körigt denna veckan bara med bilen som krånglar, den ska in igen nästa vecka men sen hoppas jag vi kan få till något. Tänker på dig och hoppas det går bra imorgon <3

2011-09-01 @ 19:15:38
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar