Baby Hello Kitty

♥ En toppenfin dag

Godkväll alla mina söta läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en härlig dag, och att solen har lyst på er !!
Här har det varit jättevarmt, och det blev en heldag ute i solen
för min del :) Som ni säkert vet nu , så ÄLSKAR jag sol & värme :love:
Så jag har verkligen njutit hela dagen !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro & Douglas kom förbi på fm. Har ju inte träffat min lille
älsklingskille på nästan en vecka , så det var förstås JÄTTE kul
att träffa honom idag. Han är ju så go´och charmig , men han
är förstås ett riktigt litet bustroll ibland oxå :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas
Käkar pålägget först
Goa´lille unge
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro gick hem med Douglas efter att vi varit till ICA och handlat
lite, och när Douglas hade sovit färdigt kom de tbx :)
Vi satt ute på gräsmattan , och Douglas badade i sin pool flera
gånger idag. En toppen mysig dag :love:
Även Alex har varit här idag, så han & Lukke
satt oxå ute med oss en stund i solskenet.
Till middag gjorde vi "Morgans Sallad " ...Got gott i gott gott :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas älskar att bada i sin pool
Charmiga lille killen
~ ~ ~ ~ ~ ~
På kvällen var Karro iväg på fotbollsträning , så jag passade Douglas:love:
Jag, Douglas, Alex & Lukke tog en promenad ner till byn och köpte glass.
Sen gick vi upp till Fille en stund och hälsade på :)
När Karro hade hämtade Douglas strax efter kl 8 , tog jag mig en
liten cykeltur upp till kyrkogården.
Satt en stund vid min vän Gunnis gravplats,
och kunde förstås inte hålla tbx tårarna.
Saknar dig min vän :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
När jag hade suttit där en stund, cyklade jag hemåt igen.
Har inte gjort så mkt nu ikväll, bara tagit det lungt.
Känner mig lite trött på ögat efter att ha varit ute i solen hela dagen :)
Längtar redan efter min Älskling, men som tur är så kommer han ju
hem snart. Vi har ju messat & pratat i telefonen idag iaf, som vi
alltid brukar göra :):love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Snart dax för mig att krypa ner i sängen och sluta mina
blå för i kväll, så jag säger
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Isabelle.

gillar din blogg även om det är stor ålderskillnad mellan oss!



men kram!

2011-08-02 @ 01:03:14
  URL: http://lutenn.blogg.se/
penny

Naaaw han är en riktig goding :)



Beklagar sorgen med din vän!



Kram

2011-08-02 @ 20:47:14
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar