Baby Hello Kitty

♥ En strålande fredagsmorgon

Halloj alla mina raringar :love:
Här skiner solen från en klarblå himmel denna fredagsmorgon :love:
Hoppas på att det kommer att bli en dag med massor av härligt
solsken :D Det är som sagt fredag idag, och det känns underbart !!
I morgon kommer min Älskling hem :love: , och på söndag kommer
våra goa´gäster från Trelleborg hit. LÄNGTAR !! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
I dag ska jag städa & plocka lite här hemma tänkte jag,
skulle även behöva klippa gräsmattan idag..
Hmm, det som jag tycker är SÅ kul !! NOOOOOT !!!
Men det måste ju göras, den lär ju inte klippa sig själv ;)
I kväll ska jag passa mitt älskade lille barnbarn, för Karro ska
iväg och spela bortamatch. Så det blir fredagsmys med Douglas ikväll :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Önskar er alla en underbar fredag !!
Ta vara på dagen och ta väl hand om er :love:
* Smile & Be Happy *
Njut av livet !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Loppan

Jag bor nog på fel ställe i landet. Här är det mulet, blåsigt och 17 grader... Fast det är ju mysigt med tända stearinljus :-)



Önskar dig också en underbar helg!



Kramar <3

2011-08-12 @ 11:14:36
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar