Baby Hello Kitty

♥ En soft & lugn dag

Halloj mina raringar :love:
Hoppas att ni har haft en toppenfin & härlig tordag !!
Här har det varit en väldigt lugn dag, har inte gjort mkt alls.
Skönt med såna dagar ibland ;)
Jag var till apoteket och till affären i morse till Karro iaf, för Douglas är
sjuk. Han hade över 39 graders feber i dag, jätteförskyld, hostar och
är jätte rosslig i sina luftrör. Stackars liten :(
Ville inte att Karro skulle behöva ta ut honom när han är sjuk, så
jag errbjöd mig att handla åt henne !!!
Förstod att han skulle bli sjuk nu när han började på dagis.
När jag var där med Karro & Douglas i går var det flera barn som
gick runt och var snoriga.
Hoppas att han blir frisk nu under helgen, så han kan gå dit nästa vecka
då Karro börjar i plugget igen iaf.
Karro lade ut en jättesöt bild på lille sjuklingen på Fejjan, så den
"snodde" mormor, vill ju visa er här på bloggen :)
Visst är en underbart fin bild ??!!!! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~

Lille sjuke Douglas sover en stund
~ ~ ~ ~ ~ ~
Älsklingen har inte kommit iväg till Norge i dag heller, han åker i morgon.
Han känner sig lite trött & sliten, så han stannade hemma en dag till :love:
Han har oxå bara tagit det lungt och softat idag !!
Men nu ikväll är det full fart på honom , han packar & donar så att han
ska ha allt färdigt till i morgonbitti när han åker.
Jag är så glad att han har varit hemma i nästan en vecka nu, men ändå kommer
det kännas så tomt när han åker , det vet jag .. Jag tycker inte om avsked, det är jobbigt !!
Men snart ses vi ju igen, bara om några veckor så ses vi igen :love:
Och han ringer ju och sms´ar mig varje dag när han är borta, och det betyder
väldigt, väldigt mkt för mig ...det vet han :)
Min Älskling, Jag älskar dig av hela mitt hjärta :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Snart dax för lite film-mys tsm med min Älskling innan det är läggdax.
Önskar alla mina rara,goa´& söta läsare och vänner
en fortsatt mysig och fin kväll :love:
Tack för att NI finns !!
Massor av kärlek till er alla

Mystjejen

Ååå nä stora krya på kramar till Dogge <3 hoppas han kryar på sig snart!



Förstår att du saknar honom...

Kramar fina <3

2011-08-18 @ 21:32:27
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Vilsen

Skickar en hälsning. Det är en trevlig blogg Du har :)

2011-08-19 @ 08:41:00
  URL: http://vilsen-vilsen.blogspot.com/
☆Fru Eriksson

Ååååå...Helt underbart foto ♥

/Puss

2011-08-19 @ 15:35:30
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar